Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door spreeuwtje
jaaaaaaaaaaaaa beessies zijn mijn leven..
maar er moet wel energie overblijven om ook aandacht aan de andere beessies te geven..
en een schoon huis zou ook wel fijn zijn..  :-[
door alle spanning en zorgen lukt me dat dus gewoon niet meer..
(maar ja.. ik ben nu eenmaal gewoon raar)..  ???
Door Lefki&Amy
Zie het dan maar als tijdelijk iets.....bekijk het per dag en denk niet dat dit het is....het wordt beter!  ;)
Maar snap het wel hoor, heb nu ook het idee steeds achter de feiten aan te hobbelen en ik heb niet eens een kindje!!! (kmoeternietaandenkenzelfs... :D)
Dieren horen gewoon lekker gezond te zijn...en wij mensen eigenlijk ook....
Misschien dat nachtrust ook wel belangrijk is  :D
Door spreeuwtje
ik ging me ongerust maken om mijzelf toen ik bijna hoopte dat de d.a. zei dat het niet meer ging..  :-[
vanaaf ook echt lopen janken uit angst dat ik door de vermoeidheid een kat zou laten inslapen..
slaat nergens op.. je bent er zelf bij..
maar mijn denkvermogen slaat heftig op hol..

ja nachtrust is heel belangrijk.. en dat ga ik dan nu ook maar snel pakken.. :)

trustuh..  :-*
Door Lefki&Amy
Update;

Samos ziet er al iets beter uit, ze heeft even een ommetje gemaakt buiten en ik zag haar ook drinken in de tuin. Eten vindt ze nog steeds niet erg aantrekkelijk, maar ze eet af en toe een klein beetje (omdat ik het zo graag wil, zei ze.... ;)).

Nachi heeft tot en met vanmorgen onder de bank gezeten, alwaar hij vanmorgen wel begon te spinnen toen ik hem aaide. Ik heb hem onder de bank uit gehaald en hij leek weer een beetje terug op de wereld. Eten wil ie nie, drinken ook nie, dus maar weer een spuitje in zijn bek. Hij lag, bij thuiskomst van de Yukiwandeling, lekker in het zonnetje op het kleed en was alert en had iets interesse in de voerbakjes (verder dan dat kwam hij niet, maar het is al iets  :)). Nu is ie ook naar buiten en ligt hij op het dak in de zon. Ik heb zo'n donkerpaars vermoeden dat hij bij thuiskomst misschien wel een happie zal lusten  :D
en anders ga ik vanavond toch nog even langs de da.
Door ibbi
:(  ik leef met jullie mee.... laatst al een 'griepje'  hier onder de katten, en nu weer!
braken braken en nog eens braken... ze willen niks eten en drinken, heb zo een afspraak bij de DA,
want er zijn er 2 al vanaf woensdag aan t braken, die drogen zo uit...
de één steekt de ander aan. Heb geloof ik ( als ik t nog bij kan houden )  7 die nu last van t virus hebben.

( wat voor virus het dan ook is  :-\ )

Sterkte allemaal!

Ik kan er helemáál niet tegen als m'n poezels ziek zijn en niet eten  :-[

p.s.  bij het vorige 'virus' hadden ze ook diaree, dat zit er deze keer niet bij.
Ik lees dat zoveel katten er last van hebben :(
Laatst gewijzigd door ibbi op vr 06 feb 2009, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
Verstandig om niet te lang te wachten met naar de DA te gaan hoor - 3 dagen wachten lijkt mij rijkelijk lang!

Tja zieke dieren zijn niet leuk, maar helaas hoort het er allemaal bij als je de zorg hebt voor huisdieren.
Sterkte "Yuki"!
Door Lefki&Amy
ibbi schreef: :(  ik leef met jullie mee.... laatst al een 'griepje'  hier onder de katten, en nu weer!
braken braken en nog eens braken... ze willen niks eten en drinken, heb zo een afspraak bij de DA,
want er zijn er 2 al vanaf woensdag aan t braken, die drogen zo uit...
de één steekt de ander aan. Heb geloof ik ( als ik t nog bij kan houden )  7 die nu last van t virus hebben.

( wat voor virus het dan ook is  :-\ )

Sterkte allemaal!

Ik kan er helemáál niet tegen als m'n poezels ziek zijn en niet eten  :-[

p.s.  bij het vorige 'virus' hadden ze ook diaree, dat zit er deze keer niet bij.
Ik lees dat zoveel katten er last van hebben :(
Hou je me op de hoogte en laat je me weten wat je van de da hebt gekregen??
Ik heb net gebeld....ik kan het nog even afwachten, aangezien Nachi nu buiten is en ik een beetje hoop dat ie bij thuiskomst aanvalt op zijn eten. Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik vanavond even een eetlustopwekkende injectie halen en event. dwangvoer om het weekend goed door te komen. Dat voelt voor mij als; goed geregeld!  ;)
Door Lefki&Amy
Het gaat een stuk beter met mijn poeskes!!! Samos haar oogje is weer traanvrij en ze niest niet meer of nauwelijks...ik hoor iig geen gesnotter meer. Ze eet zelfs weer...eh...br*kjes (ja, dat krijgen ze hier nog steeds, maar ik moet zeggen dat ik hun weerstand echt super vind).
Nachi heeft zichzelf vanmiddag, na een zonnebadje buiten, weer genezen verklaard. Ik denk dat het vooruitzicht op de da vanaaf hem dat doen heeft besluiten. Hij rolde weer over de stoep bij thuiskomst (vrolijkheid) en ligt nu lekker op bed te spinnen.
Ik denk dat ie ondertussen ook wel wat gedronken en misschien zelfs gegeten heeft, anders komt dat straks wel, verwacht ik.
Het zijn gewoon hele gelukkige katten!!  ;) en daar ben ik blij mee en om.
Door spreeuwtje
wat fijn yuki..
kun je ze niet even richting droop sturen??
dat ze even vertellen hoe je weer beter moet worden?? :P

nah..
geef ze maar een blije knuf..
tis niks als je je zon zorgen maakt..  :-*
Door ibbi
Heb voor alle patienten injecties gekregen ( om zelf toe te dienen dit weekend ) met zantac en primperid.
En geweldige voedingsadviezen  :D
fijn dat meneer ibbi ook gelijk de DA geloofd met zulke dingen, omdat hij zelf nog steeds niet zeker is over vers voeren  :-X 

:o  ik heb alleen nog niet eerder zelf geinjecteerd dus dat is even spannend  :)

Een paar krijgen wel interesse in eten nu - maar anderen willen nog nieteens een slokje water  :'(

( het spreekuur schijnt de hele week al vol te zitten met katten met dit maag'virus' )
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door