Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Om je eerlijk de waarheid te zeggen? Slecht.... ronduit slecht. Vandaag heeft zij vier keer overgegeven. Drie maal maagsap (bruin/gele vloeistof) en 1 maal eten. ze heeft 1 pil gehad (primperid) en kotst een half uur later. Wij beginnen ons nu echt zorgen te maken. Morgen gaan we de DA weer bellen.....
Lizzy schreef: Om je eerlijk de waarheid te zeggen? Slecht.... ronduit slecht. Vandaag heeft zij vier keer overgegeven. Drie maal maagsap (bruin/gele vloeistof) en 1 maal eten. ze heeft 1 pil gehad (primperid) en kotst een half uur later. Wij beginnen ons nu echt zorgen te maken. Morgen gaan we de DA weer bellen.....
oh jakkie :'(
arme whoofer
arme jullie
ik ga keihard duimen!
en denk aan jullie :-*
Dank je meis... Jullie allemaal bedankt voor het meeleven en duimen!!

Wie weet er trouwens een goeie internist voor onze Whoof. Ik wil namelijk proberen voor deze week nog een gastroscopie te regelen...
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 27 jun 2004, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Hè bah wat naar !!!
Ik hoop, net als iedereen, dat het wat anders is en dat ze misschien iets vreemds naar binnen heeft gewerkt ...........
Mijn 1e Pyr kreeg maagkanker, begon ook met spugen, maar die wilde dus helemaal NIET meer eten .......
Misschien toch een teken, dat het iets anders is bij Whoofer.
Je zou zeggen, dat het toch positief is, dat ze zo goed wil eten.
Wanneer dat niet meer het geval is, dan betekent het echt foute boel ....
STERKTE er mee !!
Getsie, wat een ellende met die arme Whoofer. Maar Lizzy ik zat net te denken, je had een tijd geleden toch geschreven dat Whoofer uit de vuilnisbak/zak had gegeten? Iets met een buurman die het niet goed had afgesloten ofzo iets. Kan het niet zo zijn dat er nog wat in haar maag zit? Ik zou idd weer contact opnemen met de DA. Een internist kan ik je helaas niet aan helpen, misschien dat Tannetje er eentje weet?
Sterkte Leo en Lizzy en een knuffel voor Whoofer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door