Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Zuske
Lees dat er nog niet veel verbetering is!
Voelen de achterpootjes koud aan?...ons werd toen gezegd dat het heel belangrijk is dat er doorbloeding plaats vindt en we de pootjes zachtjes een beetje moesten bewegen, dat deden we dan ook regelmatig.
Door omadennis
Het ging met Bo helaas nog steeds niets beter. We hebben haar daarom gisteravond moeten laten inslapen.
Vandaag hebben we haar begraven op de dierenbegraafplaats.
We hebben nu dus nog alleen haar broertje Puck in huis.

Bedankt voor jullie reacties.

Met groeten, Wil en Johan.
Door spip
Mijn kat spike heeft op dit moment precies hetzelfde, ik kom vrijdagmorgen beneden en hij kan niet meer lopen, Ik heb van de DA dexoral meegekregen en hij moest 2 dagen lang 8 tabletten slikken. Ik moet straks met hem terug komen om te zien of er iets verbeterd is. Hij was zaterdag erg lusteloos wilde helemaal niets eten of drinken. Zondag was hij iets fitter, at ook weer een beetje en vanmorgen was hij weer fanatiek aan het miauwen om zijn eten maar zijn gevoel in de pootjes is niet terug. Ik heb wel het idee dat er iets meer kracht in zit dan dat er vrijdag was.
De DA zei tegen mij dat er inderdaad een blokkade kon zitten in het ruggenmerg maar ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen om mijn kat maar zo in te laten slapen. Ik wil eerst weten wat er nog mogelijk is. Hij is tenslotte nog maar 7 jaar. Ik vraag vandaag evt een scan of foto te laten maken om zeker te weten of het iets is wat genezen kan of dat het einde verhaal is. Ik kan er gewoon niet bij dat zoiets kan gebeuren,. Als hij nu buiten was geweest de dag ervoor en misschien een ongeluk had gehad maar hij is meer dan 12 uur binnen geweest en 's avonds was er niets aan de hand en de volgende ochtend kon hij niets meer. Ik ben erg benieuwd wat dit kan zijn en wat het veroorzaakt.
Ik hoop in ieder geval straks nog goed nieuws te horen maar hou mijn hart vast,

Spip
Door moniqueo
[quote="omadennis"]
Het ging met Bo helaas nog steeds niets beter. We hebben haar daarom gisteravond moeten laten inslapen.
Vandaag hebben we haar begraven op de dierenbegraafplaats.
We hebben nu dus nog alleen haar broertje Puck in huis.

Bedankt voor jullie reacties.

Met groeten, Wil en Johan.
[/quote]
Heel veel sterkte toegewenst, met het verlies van Bo! :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door