Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Henkje
Haha, ik heb het ook op Koekjes manier gedaan. Alleen dan niet het vlees terug gelegd maar de kat terug gezet, die houdt het vlees klem tussen de tanden :D Gelukkig zijn het hier maar 2 die echt sjouwen.
Door Too
Nou succes ermee.... er zijn volgens mij maar weinig mensen die een heel beest voor hun cluppie neerleggen, met afgepaste porties, prive-prooien is t makkelijker om t spul op z'n plek te houden.
De dikkerds krijgen elk een bakje met prive hap op hun eigen plek, ze raken ook van slag als er van de routine wordt afgeweken of het te onrustig is... dan gaan ze slepen.
Door Fleetwood
Ik hoef het niet eens meer neer te leggen. Ik had een konijn uitgehaald om te ontdooien. Bojangles kwam er grommend mee de kamer ingelopen en begon 'm met huid en haar op te vreten. Ze doen dus gewoon aan self service en villen hoeft blijkbaar niet meer  :o
Door b3miranda
[quote="Krullebol"]
daar gaat je bonthandeltje haha
[/quote]

whahaha moest ik ook aan denken  ;D

Hier geef ik geen hele prooien en karkassen knip ik in stukken, zodat niet eentje met de buit weg kan rennen, want dan sprint de rest er achteraan.
Na twee dagen scheidsrechteren bleven ze hier bij hun borden. Er zijn eigenwijzen tussen, die het van het bord slepen en het NAAST het bord oppeuzelen, dat accepteer ik dan maar als compromis  ;).
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door