[quote="koekje"]
ja, en als je dan visite hebt, gewoon stug blijven volhouden met een stalen gezicht dat het experimentele kunst is
[/quote]
Hier eten ze zeer beschaafd 8) allemaal in de katten- annex waskamer op de tegelvloer, elk zijn/haar eigen plekkie, eigen bakkie en vaste volgorde van bakkies neerzetten. Ik sta temidden van de rommel *trallalaa* en hou streng toezicht en voer conversaties met Karel die altijd met volle mond moet praten

Sjors is een slome eter, die is altijd als laatste klaar maar laat zich niks uit z'n bakkie jatten, en de twee jeugdigen krijgen stevig knaagwerk en zijn dus wel ff zoet.
Alleen Eppo sleept wel eens iets naar de overloop als Kruimel al te opdringerig wordt; die ouwe kleine miep is zo dement dat ze vergeet dat ze aan het eten is en dan gaat ze bij iedereen in de bakjes kijken. Boos gegromd en geblaas van de officiele eigenaars hoort ze niet meer, ze duwt gewoon haar kop in de bak naast die van de andere kat en gaat vreten

de andere staat er dan meestal hoogst beteuterd bij te kijken en roept mij te hulp 'oi, kijk nou eens! da's MIJN prakkie hoor! doe d'r wat an!'