Zie je wel 2 makkelijke eters is echt makkelijk: ik kiep gewoon 1x week een maagje en stukje lever in t bakkie en 1x hartjes met een hapje erbij
Niemand mutst elke dag is : Ha lekker eten!
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Fleetwood schreef: Organen eten ze hier goed hoor! Als ik zo organen geef tenminste. Maar met die hele beesten heb ik niet echt overzicht van wie wat eet.als elke kat de door jouw (min of meer) afgemeten orgaantjes per week binnen krijgt, is't prima toch?
En die konijnenmaag die ik gezien heb, stond bol van het konijnenvoer. Dat lijkt me ook niet gezond voor katten, of wel? Ik weet dat maag goed is, maar geldt dat ook voor maaginhoud?hier zit er weleens een maisje in de kippenmaagjes, daar hebben katzels geen problemen mee, maar een maag vol nijnevoer?
Fleetwood schreef: Kwartel, paard en rat eten ze ook. Nog niets hebben ze laten staan!![]()
Fleetwood schreef: Nee, ik ben gestopt met fokken. Ik ben op het punt aangekomen dat ik zou moeten herplaatsen om door te kunnen fokken. Maar ik vind de beestjes zelf belangrijker als het fokkenOowh, das jammer
Maar mijn kittens kregen wel regelmatig kuikens hoor!
Fleetwood schreef: Ja, dan ga ik vast en zeker weer verder hoor! En in de tussentijd blijf ik gewoon een beetje rondhangen en dingen bij lerenuitgeleerd raak je nooit![]()
Fleetwood schreef: Kwartel, paard en rat eten ze ook. Nog niets hebben ze laten staan!![]()