Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door boskat
[quote="koekje"]
ik heb ergens het idee dat sinds mijn aankoop van de porkert bij en-garde, die dingen daar ineens heel goed gaan.
[/quote]

Ze mogen je minstens een reserve Porkert aanbieden,voor al de klandizie waar je voor gezorgt hebt ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P
Door Bika
Ik heb via Marktplaats een vleesmolen besteld.
Is een kleine voor 15,00.
We malen toch geen grote hoeveelheden tegelijk.
Door MarijeEnBoomer
[quote="koekje"]
ik heb ergens het idee dat sinds mijn aankoop van de porkert bij en-garde, die dingen daar ineens heel goed gaan.
[/quote]
De verkoper vertelde dat ze direct bij de fabriek kopen en hij dacht dat ze de enige in nederland zijn die ze verkopen. Hij vertelde ook dat veel mensen ze gebruiken voor het maken voor katten en honden voer.. Hihi.. Maar verteld dat de mijne daar ook voor is.
Door koekje
toen mijn molen een mankement bleek te hebben, heb ik telefonisch contact gezocht. ze zeiden me dat de verkoop lichtelijk was gestegen. ik heb verteld wat ik met de molen heb gedaan. dat ik hem gebruik om kattenvoer te malen, omdat ik dat zelf maak, net als mn eigen eten en vertelt dat het gezonder is voor de katten omdat je op die manier via een systeem van verhoudingen (barf dus) natuurlijk voedsel geeft.
ik heb hem niet verteld dat ik er botjes doorheen doe, om hem geen rolberoerte te geven. ik heb wel verteld dat ik er 'vlees enzo' mee maal, maar dat zo'n ding dat gewoon moet kunnen, het zijn immers geen bakstenen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door