nou ff bij de DA geweest
(trouwens ff tussendoor, wat een desillusie, mn eigen DA is weg bij die praktijk en die nieuwe

, kwam ook voor bloedprikken voor de rabiës titer en een algemeen bloed onderzoekje, bij Umi wilde ze uit de hals bloed hebben omdat het 2 buisjes moesten zijn en ze dat te veel vond voor uit de poot, nekkie dus geschoren

prikt die TRUT 4 keer mis

, was in staat weg te lopen en ja hoor, toen had ze een ader, heb het bloed voor het algemene onderzoekje maar laten zitten, zij zag er t nut niet van in (had het vantevoren met Klaas, de vorige DA, besproken en die wist precies wat ik wilde hebben) en omdat ze gewoon NIET kon prikken heb ik het ook maar gelaten, ga daar nog wel voor terug bij een andere uit de praktijk (die doen eigenlijk alleen groot vee, maar er kan (heb al gebeld) een uitzondering gemaakt worden)
Ace en Damien maar 1 buisje af laten nemen alleen voor de titer bepaling, uit de poot, maar ook daar kon ze niet prikken zonder te scheren
Umi dr bek, zij denkt dat t toch pigment is en dat schijnt erger te kunnen worden als ze ouder worden en die beschadigingen/wondjes leken haar een vit C tekort, dus eerst dat ff bijvoeren voor we verder gaan zoeken (en dan dus bij een andere DA)
de volgende dag heb ik ze dus opgebeld (toen we daar waren was t stervens druk, dus toen niet meer aangekaart) en uitgelegd dat ik niet zo te spreken was over deze DA en of het mogelijk was dat een van de 2 andere DAsen me in t vervolg kon helpen (dat zijn ook de DAsen die je helpen met spoed gevallen, t is nl hun eigen praktijk en de kleinvee DA is extra ingehuurd), geen probleem, alleen zoals nu in t dekseizoen (paarden) kan ik niet op lange termijn afspraken maken, maar moet t kort dag (sochtens bellen wanneer ik terecht kan), nou dat maakt me niet uit,
vond t wel fijn dat mn klacht serieus genomen werd.........