Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door MarijeEnBoomer
[quote="Bika"]
[img]http://porkert%20hier%20in%20den%20haag%20gekocht[/img]

Waar dan want dan ga ik daar eens kijken,
[/quote]

en garde, kook winkel in de prinsestraat in den haag. Fijne winkel, je word er goed geholpen. Ze hebben veel verschillende schijven op voorraad! Ik heb de porkert 10  :D
Door Bika
[quote="MarijeEnBoomer"]
en garde, kook winkel in de prinsestraat in den haag. Fijne winkel, je word er goed geholpen. Ze hebben veel verschillende schijven op voorraad! Ik heb de porkert 10  :D
[/quote]

Dank je wel, ik ga eens kijken.
Door Bika
[quote="MarijeEnBoomer"]
[/quote]

Ik heb ze gemaild of ik hem kan komen halen in de winkel.
Den Haag is niet zo ver weg, kan ik gelijk combineren met een bakkie koffie bij een kennis.
Door RoLa
TIP TIP TIP TIP

Heb net op internet gegoogled naar porkert.
De fabriek is er mee opgehouden dus als er nog nieuwe schijven nodig zijn moet je snel wezen denk ik....

Weet niet precies hoe lang hij al dicht is...
Door koekje
dat bericht heb ik ook al eens gelezen. maar toen de porkerts bij en-garde tijdelijk uitverkocht waren (ik had er 1 voor moeders besteld), kwamen ze een paar weken later gewoon nog binnen. en toen ik een kapotte wokkel had, heb ik deze terug gestuurd en een nieuwe wokkel gekregen. de meneer van de winkel zei me dat het wss een fabrieksfout was, en dat ze bij porkert zelf daar niet moeilijk over deden.
Door Bika
Van  En Garde kreeg ik toch mail dat ze hem nog hebben
Dus deze week maar even naar Den Haag toe
Laatst gewijzigd door Bika op wo 07 jan 2009, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door koekje
ow, das raar. die ik bij en-garde voor moeders had besteld, is een paar dagen voor kerst bezorgd. das nog niet zo heel lang geleden. ik denk dat duikelman ook wel porkerts heeft.
Door Bika
Merk maakt me inderdaad niet uit het maar werkt.
Wil er ook niet teveel aan uitgeven want weet nog niet of ik dit vlees blijf gebruiken.
Ben gewoon wat aan het zoeken via google, dat moet lukken.
Door Bika
Heb mijn eerdere opmerking aangepast
Van  En Garde kreeg ik toch mail dat ze hem nog hebben
Dus deze week maar even naar Den Haag toe
Door Bika
[quote="koekje"]
en-garde heeft ook een webwinkel. dan komen ze het brengen met de post, is net zo makkelijk  ;)
[/quote]

Dat zag ik misschien doe ik dat ook wel.
Door boskat
Heb een Porkert 10 besteld bij En Garde en gevraagd of de fabriek stopte met de produkte van de vleesmolens
Het antwoordt was :Integendeel, de fabriek is overgenomen en draait gewoon door.
Dus volop gewoon alles te krijgen
Door koekje
ik heb ergens het idee dat sinds mijn aankoop van de porkert bij en-garde, die dingen daar ineens heel goed gaan.
Door Mevroi Kruim
[quote="koekje"]
ik heb ergens het idee dat sinds mijn aankoop van de porkert bij en-garde, die dingen daar ineens heel goed gaan.
[/quote]

;D ;D ;D gauw commissie vragen!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door