Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ine schreef:
Ohw, Dan ken ik er ook nog wel 1 hoor!
Yoghurt met muesli, fruit en noten!
Ik neem altijd dat gedroogde fruit en maak het 's avonds klaar, dan is het 's ochtends Jammie!! ;) ;D
Ja, da's ook lekker! Maar d'r ligt me iets bij over dat Lizzy geen melkproducten eet/drinkt ofzo? Of heb ik het nou mis?
Nee, ik eet 's morgens geen brood hoor! Alleen fruit. Tot 12:00 uur alleen fruit. En dan lunchen met zelfgemaakt brood. Maar ja, dat maken we 's ochtendsvroeg omdat we er later op de ochtend geen tijd meer voor hebben.

Ik eet heeeeel soms (een keer per maand) wat biologische zuivel, maar lekker vind ik het niet....

We zijn er nog steeds niet uit, maar ik denk dat we vannacht geen brood gaan bakken. Maar stel dat dit het nou is he, dan gaat de broodmachine dus NIET op marktplaats ;D, maar naar de schuur!
jolly64 schreef: Het is te hopen dat je hem in de schuur ook kan gebruiken
Dat zal een prima oplossing zijn
Hebben jullie toch lekker eigengebakkenbrood ;D
Ja, we zijn echt verwend joh! We lusten dus geen brood van de bakker meer......
Vanmorgen geen brood in huis gebakken (wel in de schuur) en geen kots!

En ze werd helemaal lijp toen we door de tuin, langs de schuur liepen (om uit te gaan). Ze rook duidelijk het brood. Maar, ik heb haar snel een stuk parelhoen gegeven en niks aan het handje dus!

Tja, eigenlijk zouden we nu weer WEL een keer brood moeten bakken he? Om echt te bepalen of het daar van komt?
Ja als je een wetenschappelijk experiment aan het uitvoeren bent wel :P, maar volgens mij lijkt dat een beetje op hondje pesten ;).
Als je nu eens een week lang op deze manier je brood bakt en Whoofer kotst de hele week niet dan heb je volgens mij ook bewijs genoeg ;).
haha zou best wel eens kunnen hoor
ik ontdooi het vlees nl ook boven zodat lady het maar niet ruikt anders loopt ze de hele dag te kwijlen en te slikken
dus ik weet bijna zeker dat je de oplossing hebt hoor .
Laatst gewijzigd door diana op zo 20 jun 2004, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas pindakaas..... we waren vanmiddag even naar een boerderij aan het kijken die te koop was (en die wij niet kunnen betalen, helaas :'(), maar toen we terug kwamen had Whoofer dus gekotst.... en we hadden geen brood gebakken.... Verdorie, dat is het dus ook niet :-\
Lizzy schreef: Helaas pindakaas..... we waren vanmiddag even naar een boerderij aan het kijken die te koop was (en die wij niet kunnen betalen, helaas :'(), maar toen we terug kwamen had Whoofer dus gekotst.... en we hadden geen brood gebakken.... Verdorie, dat is het dus ook niet :-\
stond er ook niets anders lekker ruikend eetbaar iets in de keuken?????????
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door