Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
Nelly, ik gebruik voor Bas een kinderbadje...  ;D, dit werkt goed. Laagje water erin, hond erbij en afkoelen maar. Bas heeft nu eindelijk ontdekt dat hij er ook in kan gaan liggen en dan is het helemaal oke.

Als hij er niet in wil, gewoon omkopen met iets lekkers dat je in het water gooit.... het kan even duren maar met een beetje mazzel gaat het werken.
Door Truitje
Onze honden verharen ook meer dan normaal. Dori kan slecht tegen de warmte en laat zich geregeld in de vijver zakken. Zwemt een rondje , vergezeld van alle visjes, en stapt er dan weer uit. Soms vindt ze het kennelijk zo lekker dat ze er in blijft staan met een gelukzalige blik en lest dan meteen haar dorst.
Gekke hond. Als ik er te laat bij ben staat mijn hal daarna weer vol natte poten en dan heb ik het nog niet over het uitschudden. Het houdt je van de straat.
Ik heb ook zo'n kinder badje neergezet maar dat vindt ze niet groot genoeg vrees ik.
Door Femke
owwwwwwww ik wil ook ruimte voor een vijver/zwembadje op het balkon. Okee...ik woon aan het water dus ik zwem al 3 keer per dag maar het is mijn nooit genoeg!!!!!

Groetjes Sunday
Door willy
hier veel water (vianen), maar vol botulisme en daar waar het niet heerst ligt de Viaanse bevolking erin en zitten niet op gezelschap van mijn schatje te wachten.
Denk dat ik ook maar een kinderbadje aan ga schaffen, maar op zaterdagavond 19.00 wordt dat moeilijk.
Dus we moeten het maar proberen met een teiltje, alhoewel hij daar waarschijnlijk alleen maar uit drinkt.
Nouja, ik heb ook nog een gieter.
Gr. Willy
Door Jolly
evn off topic hoor, maar achhhh wat een snoepie die DEnzel van jou Willy? lieffffffff
Door Truitje
Denk dat ik ook maar een kinderbadje aan ga schaffen, maar op zaterdagavond 19.00 wordt dat moeilijk.
Gr. Willy
Off Topic
Kinderbadjes staan regelmatig bij het 'groot vuil'!
Door willy
(Off topic)
Ja lief he (met heel veel dank aan Ester).
Die van jou Jolly is anders ook een echte kanjer hoor

(Off Topic) Ze hebben denk ik besloten de badjes nog maar even zelf te houden. Moet het toch echt met de gieter gaan doen ::)
Doei Willy
Door ester
ik heb onze hond met een uitdunmesje een beetje kaler gemaakt ;D :o
Door Truitje
Off Topic
(Off topic)
Ze hebben denk ik besloten de badjes nog maar even zelf te houden. Moet het toch echt met de gieter gaan doen ::)
Doei Willy
http://www.Marktplaats.nl      Kinderbadjes
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door