Moderator: Lizzy
hoi jolanda,Nog 2 weken wachten :-/.... jeej duurd wel lang hoor, maar ik hoop dat ze er dan eindelijk achter zijn wat er nou met qyan aan de hand is. Ik denk nog steeds aan jullie en zal dit weekend ook zeker weer wat kaarsjes voor je branden
1 week eroverheen, zeg maar 2 weken.
als er volgende week woensdag verder wordt onderzocht, dan heb ik de woensdag daarop gezellig de uitslag pas.
maar ja, ze hebben nu in ieder geval iets gevonden waar op door gezocht kan worden en bijna zeker een uitsluitsel over komt, wel of geen addison, dus dara ben ik allang blij om hoor.
alleen dat al vindt ik geweldig.
zou haast gaan hopen dat het adison is, want dat betekent het einde van al het gekloot, en beginnen aan ene behandeling en de wederopbouw van qyan in zijn totaliteit.
:-*groetjes wendy en een lebber van qyan
Hey Wendy,hoi anna,
Kan je niet te weten komen wat voor vloeistof dat is? Iets zegt me dat je met sommige contrastvloeistoffen moet opletten! Ik weet er verder niks over en wil je zeker niet ongerust maken, maar als je de naam te weten komt, kan iemand hier op barfplaats je er misschien meer over zeggen. Gewoon uit bezorgdheid...
Groetjes,
Anna.
hoi anna,Pfffffff wendy het houdt ook nooit op he :-/
denk het ook niet hoor, mevr overduin vindt ik op het gebied van uitleg en risisco´s van onderzoeken wat dat betreft heel duidelijk en eerlijk moet ik zeggen.
weer iets vreemds sinds gisteravond, lijkt wel of qyan incontinent wordt
in zijn slaap laat ie zijn plas lopen, we vinden iedere keer druppeltjes op de grond, wakker laat ie het dus niet lopen.
vraag me af of het iets te maken heeft met die spierzwakte en een mogelijk neurologisch probleem waar de internist het over had maar ook de da :-/
en het is uiteraard weer weekend.
en vandaag ook nog eens door een klote teek gebetentenminste, denk ik. ???
heb weer geen teek gezien, maar ik kwam daarstraks thuis en zag een rode bult in zijn hals, op een plek die erg dun behaard is, waarschijnlijk van de demodex ook, want ook dat begint zich razendsnel uit te breiden.
en ik zag een bult met een knalrode rand eromheen.
hoop in ieder geval dat het ene tekenbeet is en geen wond van een gegeneraliseerde demodex, dus doorgeslagen.
ik wordt er zo moe van.