Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Lia*
Angelique schreef:

Utero-vetsem.

Ja, dat is heel goed spul. Ik heb het ook wel eens gebruikt om baarmoeder ontsteking bij 1 van mijn honden te voorkomen. Het dier kreeg gewoon weeen van dat spul maar hoefde niet gecastreerd te worden.
Door ine
Angelique schreef:

Wat is een penus?
Jij je zin, zat er een toets naast, penis! ::)
Dan kunnen we het nu zeker over plasser(d)s en zeiker(d)s hebben! ;D
Maar goed, dag topic! :-\
Sorry Sonja! ;)
Door Angelique
Unique schreef:

Ja, dat is heel goed spul. Ik heb het ook wel eens gebruikt om baarmoeder ontsteking bij 1 van mijn honden te voorkomen. Het dier kreeg gewoon weeen van dat spul maar hoefde niet gecastreerd te worden.
Weeën heb ik hier nog niet gezien, als ik het gaf, maar ik geef het ook wel ter vervanging van de Pitonspuit. Oftewel, het ruimt van binnen lekker op.
Door Mister T
Ine schreef: Even half off-topic, maar kunnen we de geslachtsdelen niet een eenheidsnaam geven :-\ ;), want fluit is voor mij een hele nieuwe, bij mij hebben de mannen fluiten en de dames mutsen (zijn het soms ook ;))
ja,is een goeie Ien ;D

Mijn fluit heet een willie maar aangezien ik geen teef heb,heb ik daar nog niet over nagedacht ,misschien ff een poll openen ;D
Door Angelique
Nog even zonder gekheid Sonja. In jouw geval zou ik Utero- Vetsem gaan geven met echinae erbij om de weerstand te verhogen. Daarbij het buitengebied van haar vulva dagelijks schoonmaken met een water/teatree-olieoplossinkje en daarbij dan heel goed in de gaten houden of de kleur van de uitvloeiing niet verandert naar geel/groenig. Verder gewoon goed in de gaten houden of de teef niet meer gaat drinken, sloom wordt enz.
Persoonlijk vind ik dat je DA de kleine moeite had moeten nemen om even van binnen te kijken, dan had je nu precies geweten of er iets in de baarmoeder smoort of dat er slechts sprake is van een vagenitis.
Door Sonja
Angelique schreef: Nog even zonder gekheid Sonja. In jouw geval zou ik Utero- Vetsem gaan geven met echinae erbij om de weerstand te verhogen. Daarbij het buitengebied van haar vulva dagelijks schoonmaken met een water/teatree-olieoplossinkje en daarbij dan heel goed in de gaten houden of de kleur van de uitvloeiing niet verandert naar geel/groenig. Verder gewoon goed in de gaten houden of de teef niet meer gaat drinken, sloom wordt enz.
Persoonlijk vind ik dat je DA de kleine moeite had moeten nemen om even van binnen te kijken, dan had je nu precies geweten of er iets in de baarmoeder smoort of dat er slechts sprake is van een vagenitis.
Echinacea en teatree-olie heb ik in huis, maar Utero-Vetsem niet. En als ik dat moet gaan bestellen duurt dat waarschijnlijk weer lang voordat ik het heb, want ze werken hier nog met duiven. ;D Post doet er vaak een week over. >:( Jammer Angelique, dat je naar verweggistan bent verhuisd, anders had ik ff de grens over kunnen hoppen. :(
Iemand een suggestie hoe ik het snelst aan Utero-Vetsem kom?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door