Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
hoi barbara,
gelukkig ziet zij het inderdaad wel, nu alleen de fokker nog.
de fokker hefet geopperd dat ik qyan maar naar hem terug moet brengen en dat hij dan zeker weet dat de klachten verdwenen zijn binnen een paar maanden.

wil die halfgare mafkees misschien nog gaan suggereren dat wij de klachten bestaand houden door de omgang met qyan nu, wil hij suggereren dat we dingen zien die er niet zijn.
voorlopig is bijna alles erfelijk waar ze aan denken.
die vent is echt niet goed snik.
lijdt aan hoogmoedswaanzin of hij weet dat er iets niet goed zit met de lijn.

hoe dan ook, kwader als dit kan hij me niet krijgen.
ben ook echt kwaad nu, waar haalt hij het gore lef vandaan zeg >:( >:(
Door Lizzy
Jeeeeetje Wendy, ik heb net jouw verhaal zitten lezen... Ach gossie meisje, wat een droeve ellende... Het is toch gewoon NIET te geloven dat het ZO moeilijk kan zijn om uit te vinden wat Qyan heeft... En weet je waarom ik jou zo bewonder? Omdat je het gewoon VERDOMT om de moed op te geven! Je bent er eentje uit duizenden lieve Wendy!! Ik hoop zo dat hetgeen Qyan aan lijdt toch snel gevonden gaat worden... Ik hoop het zo. Ik kan alleen maar zeggen: ik ga weer verder met duimen!

Veel sterkte en houd je taai hoor...
Groetjes, Lizzy
Door Eidos
hoi barbara,
gelukkig ziet zij het inderdaad wel, nu alleen de fokker nog.
de fokker hefet geopperd dat ik qyan maar naar hem terug moet brengen en dat hij dan zeker weet dat de klachten verdwenen zijn binnen een paar maanden.

wil die halfgare mafkees misschien nog gaan suggereren dat wij de klachten bestaand houden door de omgang met qyan nu, wil hij suggereren dat we dingen zien die er niet zijn.
voorlopig is bijna alles erfelijk waar ze aan denken.
die vent is echt niet goed snik.
lijdt aan hoogmoedswaanzin of hij weet dat er iets niet goed zit met de lijn.

hoe dan ook, kwader als dit kan hij me niet krijgen.
ben ook echt kwaad nu, waar haalt hij het gore lef vandaan zeg >:( >:(
Ik ben het volledig met Lizzy eens ... Je bent er 1 uit duizenden ;) :-*

Wat een eikel zeg die fokker, wil er dus gewoon niet voor uitkomen dat een hond dat bij hem vandaan komt problemen heeft... En wat een hoogmoed om te zeggen dat de problemen weg gaan als hij daar terug is >:( >:(. Wat bezield die man wel niet zeg!!! net alsof jij je hond ziek maakt en houdt >:( >:(. Probeer je niet teveel aan te trekken van wat die kerel te melden heeft, wij  ( en jij al helemaal ) weten hoe het zit. Met mijn poesje hebben we in het verleden een nestje gefokt ( heilige birmaan van inmiddels 12 jaar oud ). We hebben haar door een kater laten dekken van dezelfde fokker als we haar gekocht hadden.. Toen het poesje uit dat nestje ( 3 kittens waarvan 2 kerels en 1 vrouwtje ) 3 erfelijke afwijken bleek te hebben wou die fokster niet meewerken aan een onderzoek over bij wie ( of de combinatie van poes en kater ) de problemen vandaan kwamen... we hebben fleur toen laten steriliseren en hebben het kleintje op een leeftijd van 1 jaar moeten laten inslapen omdat ze toen pijn kreeg.. Heel droevig, maar helaas zijn er dus nog steeds fokkers die een megadikke plaat voor hun kop hebben...

Groetjes van mij
Door Paul_Barte
Hoi Wendy,

Hopelijk wordt iets gevonden wat te behandelen is en krijg jij eindelijk een jonge en normale hond terug!!

Je hebt er na alle ellende en inzet eigenlijk gewoon recht op!!!!

Succes voor iedereen die met jou meeleeft en knuf voor Qyan!!

Ik blijf meeduimen.
Door sylvia
Hoi Wendy,Qyan mag blij zijn dat hij bij jou zit,de fokker probeert z´n huid te redden door deze opmerkingen,want die is bang dat hij kan gaan delen in de kosten als het erfelijk is.
Typisch dat hij eerst daar aan denkt ipv aan het welzijn van zijn fokprodukt en aan de consequenties voor zijn fokprogramma,dat zal het ook zijn dat hij niet van plan is iets te onderzoeken of zijn teef uit de fokkerij terug te trekken,waarschijnlijk heeft ze nog niet het maximale verdient voor het baasje.
Dus niets van aantrekken van zo iemand.
Door Ivonne
oef...... tja,.... nou,....... ehm.... BAH, wat een vervelend gedoe toch weer.

Mijn enige tip; laat Qyan de hond zijn die hij nu kan zijn en geniet van hem. De uitslagen komen vanzelf binnen (maar wachten duurt zoooooooo lang) en ik hoop heel erg dat het iets is waar je iets aan kunt doen!
Door qyan
het verhaal wordt nu zo gedraaid dat ik zo graag ene hond wilde voor de africhting en dat nu waarschijnlijk niet meer kan, etc, etc, etc en dat dit dus niet leuk voor mij is en dit zo geen manier van doen is.
hij zou hem graag terug willen kopen, maar begrijpt mijn emotionele band en dat ik dat niet kan en wil me een nieuwe pup geven.
ik heb al nooit begrepen dat mensen dat konden, maar begrijp zeker niet dat de niet goed geld terug garantie ook maar wordt aangeboden, kan er met mijn pet niet bij.
stoppen met de onderzoeken want er komt toch niets uit en de hond de hond laten zijn.

zolang qyan last hefet van zijn poten en die moeheid niet verdwijnt (en de oorzaak niet gevonden wordt en of medicatie) dan gaat dat niet eens, want qyan gaat na 5 minuten wandelen al liggen om niet mere veder te gaan.
dus daar zal toch eerst iets op moeten komen, wat dan ook.

ik denk wel dat er een uitslag uitkomt en misschien wel 2 uitslagen, maar ga door tot het eind.
of qyan zou geen hondwaardig bestaan meer moeten hebben dan kap ik ermee, maar tot nu toe heb ik die mededeling nog van gene enkele arts gekregen, zelfs niet van de internist met het neurologische verhaal, dus nee.
zolang hij niet lijdt, vrolijk is, wil spelen etc, zal ik voor hem vechten en niemand niet en zeker de fokker niet kan mij daarvan weerhouden of ookmaar vertellen dat ik fout bezig ben.
nooit niet
Door chooky
Wendy van mij krijg je ook een dikke tien!!! (van chooky krijg je een lik over je neus en je mag haar lievelingsbot even hebben).
Veel hondenbaasjes zouden aan jou een voorbeeld moeten nemen wat betreft de liefde en trouw aan hun maatje.

Ik hoop dat je nu eindelijk snel uitsluitsel krijgt van wat er met Qyan aan de hand is en dat hij maar snel weer een gezonde hond wordt!
Door Jolly
Lieve lieve lieve schat van een Wendy,
iedereen is mij voor en ik ben het met iedereen dus ook roerend eens dat jij een TOPPER 1ste KLAS bent voor Qyan.  :-*
Die fokker is niet helemaal wijs, lullen laten zeggen we dan maar he.
Ik hoop echt dat er voor jou en Qyan snel een einde komt aan onderzoekje dit en onderzoekje dat, zodat jullie eindelijk kunnen gaan genieten van elkaar en het leven.

Lots of love Jolly en Chasey blaft: hou je taai vent.
Door qyan
:-* :-*iedereen bedankt voor de steun en de lieve woorden :-* :-*
hopelijk snel een uitslag en een uitslag waar we iets mee kunnen, dus in ieder geval 1 die uitsluitsel geeft, of 1 waar we verder op kunnen onderzoeken.

groetjes wendy en een  :P van qyan
Door qyan
oh ja, dat moesten we ook nog gaan doen van mevrouw overduin.

we moeten in alle situaties qyan zijn poten en houding op film vastleggen.
dus als hij stilstaat en we dus een bocht in zijn rug zien en de achterpoten wijdt uitzet.
als hij loopt, draaft, galoppeert, ze wil op film hoe hij naast de fiets loopt, etc.
ze wil zien hoe hij aan een korte lijn en aan een lange lijn looopt en over een maand of 3 moeten we dat dan nog een keer vastleggen op film en aan hara toesturen, ongeacht de uitslag die er uit gaat komen en voor het geval er over de poten gene duidelijke uitslag komt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door