Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Je hebt de prachtigste natuurlijke middelen tegen artrose dus als ik jou was, zou ik helemaal nooit geen Rymadil meer geven! Het is en blijft inderdaad tinnuf!

Om te beginnen zou je van het merk Vitelle Brandnetel kunnen gaan geven (capsules).

Verder kun je ook Glucosamine gaan geven.

En ik weet niet waar de artrose zit, maar bij heup en knie artrose zou je zelfs SpondyVetsem kunnen proberen. Of, je zoekt een homeopatisch middel (beter) dat goed bij jouw hond past!

Groetjes en succes, Lizzy
Door Jo
Ik heb net toevallig de site opgezocht die wij tegen kwamen toen wij op internet aan het zoeken waren naar de werking en bijwerking van rimadyl .
En deze site http://www.srdogs.com/Pages/rimadylfr.html kwamen wij toen tegen...
Toen ik die eenmaal gelezen had, heb ik gelijk de dierenarts gebeld.
Dat was op een Zaterdagavond rond 23:00 .
De man was duidelijk geirriteerd omdat we hem op zijn Zaterdagavond stoorden..
Ja jammer dan voor hem..dat weet je als je voor zo'n soort vak kiest.
Bovendien hadden wij helemaal geen bijsluiter bij de medicijnen gekregen en wilden we daar ook wel graag uitleg over.. Zeker omdat het hier over een goedje ging wat nou niet bepaald onschuldig is .
De tijd dat ik klakkeloos deed en geloofde wat de dierenarts zei, is sinds het rimadyl verhaal toch echt voorbij.
Voor ik überhaupt aan een medicijn ga beginnen, pluis ik de boel eerst helemaal uit.
En daarnaast kijk ik eerst of het probleem op te lossen is met homeopatische middelen.
Daar ben ik nog nooit teleurgesteld in geweest.
Door Laura W
Het zit in haar beide schouders (voor dus) en haar rug zit ook helemaal vast, maar dat is volgens de da waarschijnlijk spondylose. De schouders geven haar de meeste last.

Ik had toch al wel plannen om eens naar Natuurlijk voor dieren te gaan hier in Amsterdam. Vooral ook omdat het een chronische aandoening is en ze dus levenslang aan die rommel zou moeten. Daar zullen ze bovengenoemde medicijnen ook wel hebben denk ik. Bedankt voor de tip. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door