Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Stephanie
[quote="Djeksen"]
Ziet er zeker goed uit,
djeksen heeft afgelopen weekend ook zn eerste kippetje gegeten!!
[/quote]

en hoe vondt ie t ?
Door alani
[quote="Indy"]
[quote="alani"]
Ook Indy en Djeksen boffen maar ;)
[/quote]

Nemo heeft toch ook geen klagen ;)
[/quote]

Nemo vindt van wel ::) Met kip en eend totaal geen probleem maar met een lams of kalfsrib loopt hij te mutsen Hij eet het gewoon niet (meer) >:( Ook de geiten en lamsschouder laat hij rustig liggen hoe vaak je het ook voor hem neerzet en hoe lang hij ook verder niets krijgt hij eet het niet!!!!!!!!!!!!!
Door Djeksen
[quote="stefenjohn"]
[quote="Djeksen"]
Ziet er zeker goed uit,
[/quote]

en hoe vondt ie t ?
[/quote]

hij vond t geweldig, vanmorgen hebben hij en dino weer een kippetje gehad. toen ik terug kwam van mn werk, was alles weg, ook die van dino ( hij wist bij t vorige kippetje niet wat hij ermee moest, nu wel) ;D
Door Indy
[quote="alani"]
[quote="Indy"]
[quote="alani"]
Ook Indy en Djeksen boffen maar ;)
[/quote]

Nemo heeft toch ook geen klagen ;)
[/quote]

Nemo vindt van wel ::) Met kip en eend totaal geen probleem maar met een lams of kalfsrib loopt hij te mutsen Hij eet het gewoon niet (meer) >:( Ook de geiten en lamsschouder laat hij rustig liggen hoe vaak je het ook voor hem neerzet en hoe lang hij ook verder niets krijgt hij eet het niet!!!!!!!!!!!!!
[/quote]

Lastig kunnen ze zijn hè..??
Indy heeft er ook heel erg een handje van, maar heb nu gemerkt dat als ik maar zoveel mogelijk kvv afwissel, ze wel redelijk eet

En de kippennekjes waren er nog niet :(
Zijn leverancier verkocht ze niet, maar nou is ie aan het rondbellen geweest en heeft toch een leverancier gevonden, dus woendag heeft ie nekjes.
Vond het toch wel netjes dat ie moeite ervoor wilde doen aangezien we nog nooit iets daar gekocht hebben..Maar als het goed gaat heeft ie er een nieuwe klant bij ;) want hij verkocht verder wel heel veel
Door alani
[quote="Djeksen"]
[quote="stefenjohn"]
[quote="Djeksen"]
Ziet er zeker goed uit,
[/quote]

en hoe vondt ie t ?
[/quote]

hij vond t geweldig, vanmorgen hebben hij en dino weer een kippetje gehad. toen ik terug kwam van mn werk, was alles weg, ook die van dino ( hij wist bij t vorige kippetje niet wat hij ermee moest, nu wel) ;D
[/quote]

Vind je het niet eng om ze alleen te laten met bot? zelfs als het zo zacht is als kip durf ik hem er niet alleen mee te laten hoor je weet maar nooit
Door Angelique
[quote="alani"]
[quote="Djeksen"]
[quote="stefenjohn"]
[quote="Djeksen"]
Ziet er zeker goed uit,
[/quote]

en hoe vondt ie t ?
[/quote]

[/quote]

Vind je het niet eng om ze alleen te laten met bot? zelfs als het zo zacht is als kip durf ik hem er niet alleen mee te laten hoor je weet maar nooit
[/quote]

Jij zegt het, ik dacht het ::)
Ik zou ook nooit weggaan en ze met een kip of welk ander eetbaar bot alleen laten. Vooral niet als ik zie hoe het soms weggekloekt wordt, liefst aan één stuk :-\
Door Lupa
ik zou ze niet alleen laten met bot of kip, je weet het maar nooit!!!!
Door Djeksen
[quote="alani"]
[quote="Djeksen"]
[quote="stefenjohn"]
[quote="Djeksen"]

Ziet er zeker goed uit,
[/quote]

en hoe vondt ie t ?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eigenlijk nooit bij na gedacht, ik laat ze altijd alleen met bot ::), het zijn niet zo n schrokkers, dat scheelt. Ik heb ze eerst geleerd om te kauwen. En bij de eerste kip ben ik wel constant bijgebleven.
maar toch, bedankt voor de tip. ;D
Door crutz
doe het hier op zondag ook hoor na de training,
ze krijgen dan om een uur of 9 hun eten en ik ga echt om 10 uur naar bed (t wekkertje gaat op maandag weer om half 6, dus ik vind t dan wel best)

de eerste weken heb ik er bij gezeten, maar ben er nu achter dat ze rustig knagen, ze kunnen natuurlijk niet bij elkaar, dus geen geschrok door voernijd oid en ik geloof t dan wel ;)
Door laura
[quote="Lupa"]
ik zou ze niet alleen laten met bot of kip, je weet het maar nooit!!!!
[/quote]

Als Tosca alleen gelaten wordt wil ze niet eten ;)
Afgelopen zaterdag heeft ze bijna de hele dag in de auto gezeten :-\ T kon niet anders. Maar goed, om 18.00 netjes haar kip in de auto gezet..... Toen we on 20.00 terug kwamen lag het er nog net zo.... We hebben maar netjes gewacht tot t weg was.....
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door