Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lobbes
Wendy en qyan
:-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-* jes terug
En ik weet wat je door maakt, z'on machteloos gevoel ..
Je doet en wil alles! Steeds weer opnieuw die hoop... die dan vlak daarna weer in duigen valt
1 ding kan ik je zeggen GEEF NIET OP !!! en blijf DOORVECHTEN  
Je kent het gezegde de aanhouder....WINT
liefs Ellen
Door qyan
:-* :-* :-*
wij geven nooit op :D ;)
eerst maar eens de onderzoeken afwachten, maar ik weet in ieder geval weer wat mij en qyan mogelijk te wachten kunnen staan, ookal vindt ik het geen prettige info, toch wel handig om te weten ;)
Door qyan
vannochtend was de rimadyl uitegwerkt :'(
qyan zijn rechterachter been draait helemaal naar binnen toe en valt soms weg, net of de achterhand verlamt.
zo leke het gister ook toen hij net die val gemaakt had, of zijn achterhand verlamde, kon het niet echt benoemen.
hij heeft dus een aardige val gemaakt toch gister.
meteen de orthopeed gebelt, had hem zelf aan de telefoon.
in eerste instantie konden we pas volgende week, toen we vertelden dat het been naar binnen staat en de achterhand naar links hangt, kunnen we vanmiddag om 15.00 komen gelukkig, is niet goed dus volgens mij, ziet er ook verschrikkelijk uit:'(

verder hebben we maandag een afspraak bij de internist in een kliniek in oisterwijk en wordt hij eindelijk helemaal door de molen gehaald en helemaal gechekt, mede op lupus.
we konden kiezen uit gent, utrecht of oisterwijk, maar oisterwijk konden we het snelst terecht, dus die maar genomen.

nou ja, vanmiddag horen we dus hoe het met zijn poot is
Door lobbes
Mevr. Overduin is een heel lief mens
Zij heeft destijds bij Lobbes een darmbiopt afgenomen
je bent daar echt in hele goede handen
sterkte Ellen
Door Eidos
Goh wendy wat erg allemaal :'( :'(. Gelukkig is het balletje nu aan het rollen en word er nu eindelijk een groot onderzoek gestart. Ik ben er even helemaal stil van... zit ik hier moeilijk te doen om dat eidos zovaak diaree heeft  :-[... Ik kan niks anders zeggen dan dat ik je een TOPmeid vind!!!!! Ik ben blij dat gyan het zo heeft getroffen met iemand zoals jij!! Hou je sterk, we leven allemaal met je mee. Laat je ons gelijk weten als je wat hoort over jou lieverd ??

Groetjes van barbara
Door qyan
hoi barbara,
eidos zijn diaree is ook verschrikkelijk, dit heeft qyan ook gehad, te vaak.
qyan heeft al zo veel gehad en je weet nog niet eens alles.
snap je nu mijn antwoord aan jouw een beetje toen je in jouw discussie vertelde over de antibiotica voor lyme ed.
aan qyan is al zo vel gedokterd en dat al 7 maanden lang dat ik sommige da´s echt niet meer begrijp.
goh, diaree, oh tekenbeet, hup zonder onderzoek weer en kuurtje eroverheen.
je ziet wat er van kan komen.

maar goed, eindelijk een groot onderzoek.
hoop alleen dat zijn heupen straks een beteje mevallen, ziet er echt eng uit hoor.

:-* :-* :-*natuurlijk laat ik het weten als ik meer weet :D
Door Anna
Hey Wendy,

Pas nog ging het beter met Qyan, en nu weer dit... :'(
Ik kan je alleen maar heel veel succes en sterkte wensen... en ik duim natuurlijk voor jullie!!  Knuffel voor Qyan. :-*

Groetjes,

Anna.
Door qyan
hoi anna,
het ging ook beter met qyan, en eigenlijk nog steeds, alleen zijn poten begonnen weer na 4 dagen geen antibiotica.
dit wilde dus zeggen, of de antibiotica was te kort, of de lyme was chronisch of dat we moetse gaan denken aan een auto-imuun. dat was het verhaal 2,5 week geleden.
gelukkig is bij deze da ene belletje gaan rinkelen en wordt er egwoon eindelijk onderzocht.
het is ook nog niet zeker.
maar omdat lyme is vastgesteld, er nog nooit een teek is gezien, en het broertje van qyan precies dezelfde klachten heeft, gelooft deze pas afgestudeerde da helemaal niet in het lyme verhaal, maar verdenkt lupus.
VERDENKT!
tijd voor verder onderzoek dus, vond ze hoog nodig, zeker gezien het broertje met dezelfde klachten zit en het dus gewoon misschien wel is doorgegeven door moeders.
kunnen natuurlijk duizend andere dingen zijn, en misschien is de einduitslag toch alsnog lyme, je weet het maar nooit.
maar het is weer afwachten
Door Eidos
hoi barbara,
eidos zijn diaree is ook verschrikkelijk, dit heeft qyan ook gehad, te vaak.
qyan heeft al zo veel gehad en je weet nog niet eens alles.
snap je nu mijn antwoord aan jouw een beetje toen je in jouw discussie vertelde over de antibiotica voor lyme ed.
aan qyan is al zo vel gedokterd en dat al 7 maanden lang dat ik sommige da´s echt niet meer begrijp.
goh, diaree, oh tekenbeet, hup zonder onderzoek weer en kuurtje eroverheen.
je ziet wat er van kan komen.

maar goed, eindelijk een groot onderzoek.
hoop alleen dat zijn heupen straks een beteje mevallen, ziet er echt eng uit hoor.

:-* :-* :-*natuurlijk laat ik het weten als ik meer weet :D

Ja ik snap je nu heel goed jah!!! Ik ben er ook niet echt een voorstander van om zomaar voor alles wat te geven hoor... Maar wil wel als ik kan dingen voorkomen ipv ze later te moeten laten behandelen..

Ik hoop ook dat het niet al te ernstig is en dat ze er wat aan kunnen doen... ik kan me voorstellen dat het er nu eng uitziet jah en kan ook heel goed begrijpen dat je bang bent, voor wat ze zeggen gaan.. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik zal echt voor je duimen en aan jou en gyan denken zometeen. Mijn mailadres staat bij mijn profiel en je mag me ook altijd mailen of toevoegen aan je msn ( als je die hebt ) als je je ei kwijt moet of gewoon lekker even wil kletsen ;).

Groetjes mij en een hele dikke lebber van eidos
Door tieneke
Hoi Wendy,

Wil alleen even zeggen dat ik je een kei vind!! Zo vol met liefde dat veel mensen daar nog niet het staartje van hebben meegekregen.

Het is altijd zo verschrikkelijk jammer dat veel van deze mensen de leuke tijd van een hond in moeten ruilen voor zorg, nachten wakker liggen, grote kosten enz. enz.
.........of zou het soms voorbestemd zijn????
Hoi Wendy,het houdt ook maar niet op he?
Het ene heb je nog niet achter de rug en pats-boem daar is de volgende boosdoener weer.
Ik hoop echt dat er voor Qyan een tijd komt van alleen maar gezond zijn en plezier hebben in zijn leven.
We blijven duimen voor jullie en leven heel erg mee!
En inderdaad,je bent een kei dat je dit allemaal voor je hond overhebt! :P :-*
Door Ivonne
pfffffffff, wat een pech zeg................

Ik kan me je moedeloosheid zo ontzettend goed voorstellen.

Ben weer errug benieuwd naar de uitslag van dit hele verhaal en wens je heel veel sterkte.

Geef Qyan een kus van me en ik hoop dat er iets uit gaat komen waar je wat mee kunt
Door diana
ik weet niet watvik lees hoor.
tjonge jonge zeg... dar ga je weer.
sterkte hoor en heft zijn broer dat ook???
zie je is de open dag toch nog ergens goed voor geweest????????
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door