Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
Truus schreef:
O.K. weet jij daar ongeveer de prijs van?
Via Internet zijn ze 10 EURO, maar ik weet zeker dat ik MINDER heb betaald ................
Volgens mij was het toen iets van 10 GULDEN ..........
Ik weet niet wat ze nu bij de dierenarts kosten ...
Door Paul_Barte
Karin,
Alles wat vroeger 10 gulden was kost tegenwoordig 10 euro en met de prijsverhoging erbij meestal 12 euro :-\
Door K@rin
Paul_Barte schreef: Karin,
Alles wat vroeger 10 gulden was kost tegenwoordig 10 euro en met de prijsverhoging erbij meestal 12 euro :-\
Ik ben d'r bang voor, dat dit inderdaad OOK hiermee het geval is ............ >:(
Door K@rin
Paul_Barte schreef: Gewoon O'Tom tekenhaakjes halen en je kunt zelfs een teek van een halve milimeter zonder problemen verwijderen........
Hoe zien die d'r uit en hoe gebruik je die ?
Door Paul_Barte
Afbeelding

Er zit een grote en een kleine in de verpakking, ze kosten bijna niets en werken grandioos!!
Kwam ze laatst tegen in een winkel waar ik ze absoluut niet had verwacht maar weet absoluut niet meer waar :-[ (kan kruitvat geweest zijn)
Door Truus
Ja..deze is eigenlijk heel simpel Paul.
'Draai'' je daar de teek ook mee uit?
Door K@rin
Paul_Barte schreef: Afbeelding

Er zit een grote en een kleine in de verpakking, ze kosten bijna niets en werken grandioos!!
Kwam ze laatst tegen in een winkel waar ik ze absoluut niet had verwacht maar weet absoluut niet meer waar :-[ (kan kruitvat geweest zijn)
Nooit gezien, maar lijkt me ook handig ..........
via Google zag ik dat ze per verpakking iets van 3 Euro zijn, kan dat ?
Laatst gewijzigd door K@rin op do 17 jun 2004, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
Voor kleine teekjes pak je de kleine en anders de grote, steek hem onder de teek tot deze vastzit, slagje draaien en weg is ie ;D
De kat van mijn dochter had laast zo'n mini-teekje die je er never of nooit had uitgekregen met een pincet of iets anders...... 1 seconde later was ie pleitos ;)
Door Paul_Barte
Kreeg de mijne gratis van mijn DA maar voor de euro waren ze Fl 1,95 (en dit is precies wat ik bedoelde grr)
Door nancy
Ik heb laatst 5 euro betaald bij een dierenarts in Adam. Prijs valt dus wel mee, zelfs in euro's ;)
Door K@rin
nancy schreef: Ik heb laatst 5 euro betaald bij een dierenarts in Adam. Prijs valt dus wel mee, zelfs in euro's ;)
Ligt er aan voor welke ;D ;D ::)
Door nienke_p
sylvia schreef: breekijzer voor teken :o ;D
Goh, wat ben jij cruel zeg ;D Ken je er nog een paar ? ;D ;D ;D

Ik begrijp overigens al die teken materialen niet. Mijns inziens alleen maar geld klopperij. Hier gaat het met de hand en/of pincet. Gewoon zo'n wenkbrauw epileer pincet. Gaat prima voor alle verschillende teken maten en rassen. Na gebruik even met alcohol schoonmaken en klaar is het pincet weer voor eigen gebruik :o ;D ;D

MVG, Nienke
Door Paul_Barte
nienke_p schreef:

Goh, wat ben jij cruel zeg ;D Ken je er nog een paar ? ;D ;D ;D

Ik begrijp overigens al die teken materialen niet. Mijns inziens alleen maar geld klopperij. Hier gaat het met de hand en/of pincet. Gewoon zo'n wenkbrauw epileer pincet. Gaat prima voor alle verschillende teken maten en rassen. Na gebruik even met alcohol schoonmaken en klaar is het pincet weer voor eigen gebruik :o ;D ;D

MVG, Nienke
En dat is dus zo fout als fout maar kan zijn. Met een gewoon pincet knijp je in de teek zodat er stoffen van de teek in het wondje worden gedrukt zodat de kans op besmetting vele malen groter is.
De kunst is juist om het kopje klem te zetten bij het verwijderen en niet aan het lichaam te komen.
Door Eidos
Ja Paul, die heeft een kennis van mij ook en die zei ook al dat die dingen perfect werken !! ;D ;D..

Ik ga ff op speurtocht ;) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door