Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ollie
Ik heb vanaf december carnibest gevoerd, en ze vonden het nog steeds lekker! Ik heb nu ook de energique, en dat vinden ze ook heerlijk! Hier maakt het niet zoveel uit, ze lusten eingelijk alles! En dan maak ik een paar maaltijden in de week zelf wat klaar, dus hier eten ze erg gevarieerd! Ik denk als ik dat niet zou doen, dat ze dan nog steeds lekker zouden eten! Maar mischien is het voor de honden die slecht eten, wel een optie om wat meer af te wisselen met verschillende merken!
Door Truus
Ja dat zou kunnen Ingrid, nu mogen er hier wel een paar pondjes af dus is het niet zo erg hoor ;) ;D
Ik wacht maar even af.
Door Truus
[quote="Ollie"]
::) ::)effe wachten ::)nog effe wachten ::) effe wachten nog!!! PIZZA!!!!!! ;D ;D
[/quote]
;D ;D ;D Ik zei....O.K.....als je geen zin meer hebt, krijg je vandaag of morgen weer brokken hoor >:( :P
Die at ze voorheen niet ;D
Door Ollie
[quote="Truus"]
[quote="Ollie"]
::) ::)effe wachten ::)nog effe wachten ::) effe wachten nog!!! PIZZA!!!!!! ;D ;D
[/quote]
;D ;D ;D Ik zei....O.K.....als je geen zin meer hebt, krijg je vandaag of morgen weer brokken hoor >:( :P
Die at ze voorheen niet ;D
[/quote]

Hmmm ::) nou mischien dat ze toch de brokjes liever heeft!!! ;D ;D Tja honden, je begrijpt ze soms gewoon niet! ::)
Door crutz
Wendy,

we kunnen Qy wel ff samen met Umi laten eten, Umi verdedigd t met dr leven, misschien leert ie er iets van ;)
Door Indy
[quote="Truus"]
Ik vraag me af, of het eten van één merk versvlees, niet te afgezaagd wordt.
Telkens is de smaak hetzelfde en wij eten ook wel eens het liefst iets anders...toch?
[/quote]

Als ik Indy vaak hetzelfde geef eet ze er echt niet meer van, dus wissel ik heel regelmatig af
Ze krijgt nu bv. `sMiddags Carnibest en dan `sAvonds Energique.
Ook is ze hardstikke gek op Rodi dus die gooien we er ook nog regelmatig doorheen. Ben er zelf niet zo gek van, maarja als ze maar eet..
Door Truus
Ja Sharon, als ik een keer Rodi voer, en dat is meestal in de vakantie, weet ze niet hoe gauw ze de bak leeg moet eten inderdaad.
Mischien toch eens gaan afwisselen en meer zelf gaan knutselen ;)
Maar het is waar!
Door qyan
[quote="Truus"]
Ik vraag me af, of het eten van één merk versvlees, niet te afgezaagd wordt.
Telkens is de smaak hetzelfde en wij eten ook wel eens het liefst iets anders...toch?
[/quote]

ja maar qyan krijgt niet alleen carnibest.
qyan krijgt zowiezo 1 a 2 dagen per week zelf samenstellen.
en 1 dag per week duck lam en rijst.
Door qyan
[quote="crutz"]
Wendy,

we kunnen Qy wel ff samen met Umi laten eten, Umi verdedigd t met dr leven, misschien leert ie er iets van ;)
[/quote]

en daar kom je nu mee, had je moeten zeggen toen ik bij je was daarstraks >:( ;D
kom hem morgen wel ff brengen
Door qyan
nou, de reden voor qyan en het niet eten is omdat hij waarschijnlijk last had van wormen.
althans, hij had wormen, maar wellicht dat dat de reden was voor zijn slechte eetgedrag van de afgelopen weken.
kreeg gister opeens een ingeving om toch eens een wormkuurtje te proberen en ja hoor, wormen :-X
Door Ineke
Dat zou ik bij Mufasa dan ook wel eens kunnen proberen. Die heeft altijd goed gegeten en is nu een echte treuzel.

Bas kun je niet naar kijken, die is weer reuze verliefd op alles wat geen ballen heeft ;D en zit hele dagen voor het raam. Hij heeft dus geen TIJD om te eten.

Afbeelding
Door diana
hee nooit aan gedacht ik heb ze ook al een poos niet meer ontwormd
s,morgens eet boy bijna nooit maar s,middags wel
Door gertie
[quote="Ineke"]
Dat zou ik bij Mufasa dan ook wel eens kunnen proberen. Die heeft altijd goed gegeten en is nu een echte treuzel.

Bas kun je niet naar kijken, die is weer reuze verliefd op alles wat geen ballen heeft ;D en zit hele dagen voor het raam. Hij heeft dus geen TIJD om te eten.

Afbeelding
[/quote]

Billie heeft zelf ook geen ballen meer en zit toch net als jou parson de hele dag voor het raam ;D en ooo wee als er iets langs loopt ::) Oo waarom moet hij zo nodig blaffen ???
Door gertie
Billie lijkt erg veel op Bas vanachtere ;D hij heeft alleen wel een zwart vlekje boven z´n staart ;) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door