[quote="sylvia"]
[quote="Ine"]
Yep, gewoon na de vakantie!
Ik dacht dat het om de kater ging en dacht aan die leeftijd, dat ze gaan sproeien, maar daar heb je dus nu geen last van!

Als de katers geholpen zijn, is het voor de poes niet erg om te wachten, want bij krolsheid loopt ze dan toch geen gevaar voor een dekking! 8)
[/quote]
Nou voor een dekking wel, alleen eentje zonder baby's

[/quote]
Nou..dat is nou juist het grappige..Tobias heb ik vrij vroeg laten castreren, met 6 maanden, omdat hij constant bovenop Noa zat..In m'n dromen had ik ondertussen al 20 kittens rondlopen

, ik was dus bang dat Noa "stil" krols zou worden en ik het niet door zou hebben..Dus Tobias moest eraan geloven..
Noa heeft nu dus van die "aanvallen" dat ze totaal in de 7de hemel is. Dan wil ze aangehaald worden, op schoot, in m'n nek, ze rolt etc. Maar of ze echt krols is weet ik eigenlijk niet, maauwen, pogingen om te ontsnappen, constant voor je voeten lopen/neervallen dat doet ze niet. Wel duwt ze haar achterste omhoog maar, en hier moet ik altijd zo om lachen, ze houdt haar staart strak tussen haar achterpoten

Als Noa zo is dan kijkt Tobias totaal niet naar haar om. Terwijl hij, voordat Noa deze "aanvallen" kreeg en hij al lang geholpen was, nog regelmatig een poging ondernam om haar te dekken..en nu heeft tie een kans en laat tie 'm liggen..Hij kijkt Noa echt zo aan van "Tjee waar heb jij last van, doe normaal zeg.."