Iedere maand worden ze allevier met Stronghold pipet behandeld dus vlooien lijken me uitgesloten. Nu heb ik ook korstjes op z'n buikje aangetroffen en op z' n pootjes en hij had een klein korstje onder z'n kin wat hij heeft opengekrabt en waar nu een vrij grote bloederige wond te zien is.
De da komt seffes langs want ik ben bang voor infecties en we moeten de oorzaak van de jeukende huid maar eens achterhalen, vind ik.
De andere drie hebben nergens last van en de da gaf aan dat hij een spuit zou geven waar hij al goede resultaten had meegeboekt.
Huidafkrabsel vindt hij vrij zinloos omdat het nooit zekerheid biedt, zegt hij.
Ik ben zelf geen voorstander van injecties met cortisones of wat dan ook maar zo kan het ook niet verder.
Ze krijgen allevier Orijen brok, een beetje van een "goed" natvoer en dagelijks vers rundsvlees, kip, nekjes, vleugeltjes, hartjes....
Alleen Lou haalt z'n neus voor alles op en leeft bijna op brokken, ik heb al alle mogelijke trucs uitgehaald maar het mag niet baten.
Ik weet het niet meer en zou ze liefst allemaal overzetten op Carnibest en vers, aan prooidieren ben ik nog niet toe ook al niet omdat ik héél moeilijk aan die dingen kan geraken.
Bij de anderen gaat dat niet al teveel problemen geven maar net degene die het het meeste nodig heeft is één groot probleem.
Wie kan me raad geven en moet ik hem laten vasten tot hij z'n portie uiteindelijk toch gaat opeten? Dat lijkt me niet erg gezond maar ik ben ten einde raad.....