Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

koekje schreef: en niet vergeten gratis spierballen! ;D

ik heb hier op de markt vaak wel vlezige zalmkarkasjes kunnen vinden, meestal niet gratis overigens. ik heb 1x 3 voor nix gekregen, en 1x 50 ct voor een hele grote betaald.
voor sien is een zalmkarkas gewoon te groot, en voor mij moeilijk hanteerbaar (glibberdeglibber, vislucht door de hele keuken, harde graat die door het geglibber moeilijk te hakken is). ik heb liever kleine hele vissen.
ik denk dat ik t voor t gemak maar gewoon op de botmix hou..
gevoelsmatig heb ik al genoeg te doen met die katten..
dus dan mag t best wel iets gemakkelijker met iig de botmix..
toch? :P
koekje schreef: ow, de laatste konijnenkarkassen die ik had besteld (zonder koppen) waren ook bijzonder goed bevleesd. ik denk zeker 35 bot en 65 vlees (als het niet 30-70 is). sien vindt het erg lekker.
ik weet niet meer uit mn hoofd hoe duur ze waren. ik had er 2, en dat was denk ik een kilo.
misschien dat dat volgende maand eens komt..
nu wil ik t even rustig houden met verschillende soorten aan te bieden..
op deze diersoorten deden ze t goed de vorige keer..
beter dan nu dus..
en de eend,haas,konijnmix vonden ze niet lekker..
eend eten ze wel.. haasspiervlees aten ze ook.. dus misschien valt de konijn niet echt in de smaak.. :-X
Door koekje
sien en poet eten beiden graag nijn. ot vindt mn eigen maalsel met o.a. nijn ook erg lekker.
spreeuwtje schreef: ik denk dat ik t voor t gemak maar gewoon op de botmix hou..
gevoelsmatig heb ik al genoeg te doen met die katten..
dus dan mag t best wel iets gemakkelijker met iig de botmix..
toch? :P
ow, ik ben ook blij dat ik er maar 2 heb, en maar voor 1 hoef te malen. vind ik zef meer dan genoeg 8)
koekje schreef: sien en poet eten beiden graag nijn. ot vindt mn eigen maalsel met o.a. nijn ook erg lekker.

ow, ik ben ook blij dat ik er maar 2 heb, en maar voor 1 hoef te malen. vind ik zef meer dan genoeg 8)
ja snap ik.. >:(
mijn tijd van rust komt nog wel.. ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door