Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Janet
Hangt er van af. Als het warm is, laat ik het liever niet langer dan een halve dag buiten de koelkast en dan ook maar 1 x. Op hele warme dagen heeft mevrouw hier een uur de tijd (wat ze meestal ruimschoots haalt) en op wat koelere dagen doe ik er weer minder moeilijk over. Maar nooit langer dan een dag buiten de koelkast.
Door qyan
[quote="Ineke"]
Hoe lang bewaren jullie het voer als de hond gedeeltelijk of helemaal niet eet?

Het vlees is dan natuurlijk al een poosje uit de koelkast. Soms met yoghurt of ei erdoor. Ik zet het dan wel weer terug en haal het er een paar uur van te voren weer uit, maar hoelang kan ik dat volhouden?

Iets wat voor ons niet aangenaam meer ruikt, hoeft natuurlijk nog niet schadelijk te zijn voor de hond.

[/quote]

in het najaar/ winter laat ik het gewoon buiten de koelkast staan in een afgesloten bak, als hij dan 's avonds nog niet eet, dan wordt het dus gewoon weg gegooid.
qyan vindt het dan alleen maar lekkerder, hoe langer buiten de koelkast, hoe lekkerder hij het vindt.
in de zomer als het echt warm is, laat ik het niet lang buiten de koelkast staan en bewaar ik het liever niet lang
Door gertie
Ik ben nu aan het proberen om het vlees iets te verwarmen voor Billie ::) Het lijkt erop dat hij dit wel lekkerder vindt ;D Ik verwarm het vlees in de verpakking in lauw/warm water. Ik kan het daarna denk ik niet meer bewaren. Maar weggooien is nog niet nodig geweest want hij heeft sinds dien alles opgegeten, wel na ± 5 min. ( dan is het afgekoeld zegt hij ;D)
Door Timmy
[quote="Lizzy"] Weer niet eten? Weer binnen 5 minuten weghalen en een lege bak terug zetten.

De meeste honden kiezen dan wel eieren voor hun geld.
[/quote]

De meeste honden wel ja. Behalve die van mij ;D
Die vreet sowieso hooguit maar 3x per week. Doet hij al vanaf heel jong en ik maak me er echt geen zorgen meer om!

Gr.
Linda
Door qyan
nou, qyan loopt nog te miepen hoor >:(
hij haalt gewoon zijn neus er voor op, of eet dat kleine flutbeetje om net zijn maag te vullen.
ook beetje warm water eroverheen, vergeet het maar.
verwend dobermormel >:( ;D
Door gertie
Billie eet nu sinds het warm wordt gemaakt best goed voor zijn doen maar kippennekjes of vleugeltjes, nee daar begint hij nog steeds niet aan ::) ;D Maar ik ben al blij dat het vlees er beter ingaat ;)
Door Truus
[quote="gertie"]
Billie eet nu sinds het warm wordt gemaakt best goed voor zijn doen maar kippennekjes of vleugeltjes, nee daar begint hij nog steeds niet aan ::) ;D Maar ik ben al blij dat het vlees er beter ingaat ;)
[/quote]

Hoi Hoi alweer een blije hond en baas :D
Fijn dat het nu goed gaat ;)
Door qyan
[quote="gertie"]
[/quote]

zeg, krijg je dat monster van mij ook weer aan het eten, dan mag je hem best een paar dagen lenen ;D ;D
Door diana
Boy ook hoor .
af en toe in hongerstaking , maar wanneer lady dan bij zijn bak in de buurt komt gaat hij er wel voor staan
eet dan niet maar bewaakt de boel.
bij hem is het echt alleen met warm weer dan heeft hij gewoon geen trek .
Door qyan
[quote="gertie"]
[quote="qyan"]
wanneer kan ik hem brengen ??? ;D
[/quote]

;D ;D 8)
[/quote]

8) ;D
Door gertie
[quote="qyan"]
[quote="gertie"]
[quote="qyan"]