Daarna 1 x per maand.
Of Jet dat gaat redden weet ik ook niet,ik betwijfel het.
Ik schrijf de data,s ook op want anders ga ik twijfelen.

Moderator: Lizzy
yuki13 schreef: http://www.agro.nl/vtc/particulier/katt ... 05-087.pdfNee, niet de combi met metacam. Er staat duidelijk in het vaktijdschrift voor veeartsen en dierenartsen dat het NIET aan katten gegeven mag worden.
Hebben jullie dit ook gelezen??
waarschijnlijk de combinatie met metacam??
Schrok er een beetje van...
Lil schreef: Nee, niet de combi met metacam. Er staat duidelijk in het vaktijdschrift voor veeartsen en dierenartsen dat het NIET aan katten gegeven mag worden.Katten weet ik niets van, maar er wordt wel gewaarschuwd dat je het bijvoorbeeld beter niet in combinatie met Rimadyl moet gebruiken.
Ik heb het over dit middel gehad, maar mij da vind het niet zo'n lekker spul. Hij zweert meer bij mijn glucosaminecomplex met groene lipmossel en duivelsklauw/boswelia.
ulla schreef: Katten weet ik niets van, maar er wordt wel gewaarschuwd dat je het bijvoorbeeld beter niet in combinatie met Rimadyl moet gebruiken.Hij had het over de overleden kat en ook over een hond die opeens was omgekiept (in zijn eigen praktijk met een lage dosering adequan en zonder nsaid). Kan natuurlijk heel veel redenen hebben dat dit dier is omgekiept, maar zat hem niet lekker. Zeker omdat hij me een artikel liet lezen dat na dat verhaal van die kat gezegd is helemaal niet aan katten geven. Maar ja als ik dan lees dat de kat veel te veel krijgt, dan ga je je toch zonder meer achter de oren krabben he of het nu wel aan het middel ligt.
Verder wordt er gewaarschuwd, dat je het voorzichtig moet gebruiken bij nier patienten.
Waarom vindt jouw da het niet zo"n lekker spul!!
Het artikel wat Yuki13 aanhaalde had ik gelezen.
Lil schreef: Hij had het over de overleden kat en ook over een hond die opeens was omgekiept (in zijn eigen praktijk met een lage dosering adequan en zonder nsaid). Kan natuurlijk heel veel redenen hebben dat dit dier is omgekiept, maar zat hem niet lekker. Zeker omdat hij me een artikel liet lezen dat na dat verhaal van die kat gezegd is helemaal niet aan katten geven. Maar ja als ik dan lees dat de kat veel te veel krijgt, dan ga je je toch zonder meer achter de oren krabben he of het nu wel aan het middel ligt.Tjees...Er is niet eens bewezen dat de Adequan de oorzaak geweest is van de kat en de hond die hij zelf heeft behandeld, had ook wat anders kunnen hebben wat de doods oorzaak geweest kan zijn,
Lil schreef: Nee, niet de combi met metacam. Er staat duidelijk in het vaktijdschrift voor veeartsen en dierenartsen dat het NIET aan katten gegeven mag worden.Welk middel is dat, dat jij geeft of hier noemt?? Misschien ook iets voor Yuki
Ik heb het over dit middel gehad, maar mij da vind het niet zo'n lekker spul. Hij zweert meer bij mijn glucosaminecomplex met groene lipmossel en duivelsklauw/boswelia.