Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door sylvia
[quote="Angelique"]
[quote="MARCELDH"]
lopen genoeg mensen opp straat hebben allemaal een luchtpijpie ;D
[/quote]

Jaaaaa 8) maar dat staat zo slordig als je die eruit snijdt en te drogen hangt in je garage :P
[/quote]

het staat alleen slordig als ze er achter komen hoor ;D
Door ducktails
Ik haal ze bij het slachthuis en alleen van het rund.
Ik had het ding in het hok hangen en mijn kinderen vinden het inderdaad een stukje uit een horror verhaal.
Ach , het is weer eens wat anders als een boeketje rozen dat je wilt drogen. ;D
Ria
Door Angelique
[quote="ducktails"]
Ik haal ze bij het slachthuis en alleen van het rund.
Ik had het ding in het hok hangen en mijn kinderen vinden het inderdaad een stukje uit een horror verhaal.
Ach , het is weer eens wat anders als een boeketje rozen dat je wilt drogen. ;D
Ria
[/quote]

Ruim zien en breed denken LOL

Rozen drogen...tjeetje wat saai:-)
Door Marion
[quote="Angelique"]
[quote="Marion"]
[quote="Angelique"]
[quote="Marion"]
Bedankt voor je pb-tje met de adresjes ;D

Hoe kom je aan luchtpijp? en maakt het nog uit van welk dier?
[/quote]

Ik krijg ze er bij mijn slager gratis bij. Als ik een long meeneem dan zit ook de luchtpijp er nog aan. Zelfslachtende slager is dus weer het toverwoord. Hier heb ik ze alleen van rund.
[/quote]
geef je ook long dan? en wat is long, een soort RMB ???
Ik weet hier in de buurt van Breda geen zelfslachtende slager :'(
[/quote]

Neem jij een ander in de boot :o :D
[/quote]
Door madonna
Gaat zo'n luchtpijp als die hangt te drogen niet rotten dan ???
En als die wel goed gedroogt is is het dan niet bedorven.
Mischien een rare vraag maar vroeg het me wel af
Door Angelique
[quote="madonna"]
Gaat zo'n luchtpijp als die hangt te drogen niet rotten dan ???
En als die wel goed gedroogt is is het dan niet bedorven.
Mischien een rare vraag maar vroeg het me wel af
[/quote]

Als ik Ria's verhaal goed begrijp is die vrij vlot hard en heeft zij het met wat kouder weer gedaan. Het zou nu dus een kwestie van uitprberen zijn, maar echt verrotten duurt wel een paar dagen. (en dan nog vind woef dat denk ik niet zo erg ;D)
Door Angelique
[quote="Anna Penta"]
He dit topic heeft mij op een IDEE gebracht. Ik heb gister in de dierenwinkel GEDROOGDE LUCHTPIJP gekocht ;D
[/quote]

Wauw, wat creatief zeg ;D waarschijnlijk tig keer duurder als dat je een verse haalt.

AHV had ze trouwens ook altijd liggen
Door Anna Penta
[quote="Angelique"]
[quote="Anna Penta"]
He dit topic heeft mij op een IDEE gebracht. Ik heb gister in de dierenwinkel GEDROOGDE LUCHTPIJP gekocht ;D
[/quote]

Wauw, wat creatief zeg ;D waarschijnlijk tig keer duurder als dat je een verse haalt.
[/quote]

Yep, for your information: één euro vijftig voor honderd hele grammen en ze hebben d'r al twee op (per hondje). Er zijn d'r nog een stuk of 15 over. Dit komt doordat gedroogde luchtpijp zo LICHT is. Waardoor het uiteindelijk wellicht duurder is dan zelf een luchtpijp kopen en drogen maar toch nog altijd stukken minder duur dan, zeg, een NYLABONE (Galileo) ;D
Door Angelique
[quote="Anna Penta"]
[quote="Angelique"]
[quote="Anna Penta"]
[/quote]

[/quote]

Yep, for your information: één euro vijftig voor honderd hele grammen en ze hebben d'r al twee op (per hondje). Er zijn d'r nog een stuk of 15 over. Dit komt doordat gedroogde luchtpijp zo LICHT is. Waardoor het uiteindelijk wellicht duurder is dan zelf een luchtpijp kopen en drogen maar toch nog altijd stukken minder duur dan, zeg, een NYLABONE (Galileo) ;D
[/quote]

Gouwe handel zeg LOL

Als je even doorrekent kun je voor die centen ook een kilo hele goede biefstuk kopen ;D ....nu heb je slachtafval uit de onderste kan :P
Laatst gewijzigd door Angelique op vr 11 jun 2004, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anna Penta
nah! :o DOMBO die ik ben. Eén hele euro vijftig naar de kl*t* :'(

't MOET bijna wel in me gene zitte :-[

HULDE aan eenieder die ze luchtpijp ZELLUF droogt :P
Door ducktails
Inderdaad ,zo ben ik op het idee gekomen.
Ik vraag aan het slachthuis vaak waar diverse onderdelen heengaan.
De luchtpijpen werden gedroogd en gingen naar de dierenwinkels.
Nou, dat drogen kan ik zelf dus ook wel......
Ria
Door Angelique
Als in de schuur oid nu teveel vliegne opleverd is het misschien een idee om ze op 30graden oid in de oven te drogen.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door