Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Breezer schreef: Nou het wordt idd al een stuk minder, dus ik denk dat het vanzelf wel weer overgaat. Ook heeft ie sinds zondag al niet meer over gegeven dus de dweil kan weer ff de kast in! ;D
Nou..dat is een hele opluchting en je hebt de dweil toch wel eerst uitgewassen he ;D
Door Lind@
Ik moet trouwens morgen naar de DA, voor de stank.
Bij de trimsalon vonden ze ook dat ze behoorlijk stonk!
Door Truus
Mmmmm ben benieuwd wat ze zeggen.
Laat het even weten?
Door Lind@
Oh nee! Ik ben in de war, vrijdag :)
Morgen met Lothar naar de GT.
Door Truus
Sunna schreef: Oh nee! Ik ben in de war, vrijdag :)
Morgen met Lothar naar de GT.
Wacht ik toch nog een daggie ;)
Door Lind@
Ben bij de DA gewwest met Josephientje en haar gebit zag er goed uit. Ze hoefde dus niet onder narcose voor een gebitsreiniging ;)
Wel heb ik medicijnen meegekregen om eventuele ontstekingen in de mondholte tegen te gaan.
Ook vond hij haar vacht niet goed, maar ze krijgt ook pas anderhalve maand Carnibest en is pas geplukt bij de trimster. Hij gaf wel speciale shampoo mee waar ik haar eerst 3 keer dan 2 keer en dan 1 keer per week mee moet wassen ???
Door Paul_Barte
Sunna schreef: Ben bij de DA gewwest met Josephientje en haar gebit zag er goed uit. Ze hoefde dus niet onder narcose voor een gebitsreiniging ;)
Wel heb ik medicijnen meegekregen om eventuele ontstekingen in de mondholte tegen te gaan.
Ook vond hij haar vacht niet goed, maar ze krijgt ook pas anderhalve maand Carnibest en is pas geplukt bij de trimster. Hij gaf wel speciale shampoo mee waar ik haar eerst 3 keer dan 2 keer en dan 1 keer per week mee moet wassen ???
Waarschijnlijk aan het sparen voor een extra vakantie denk ik :-\
Medicijnen om ontstekingen in de mondholte tegen te gaan................wat ze allemaal niet uitvinden tegenwoordig 8)
Enne...speciale shampoo omdat de vacht niet goed was :o
Stink de hond soms omdat ie last heeft van gisten??
Door Lind@
Gisten ???Geen idee.....
Misschien is het de overgang naar versvoer, ze kreeg bij haar vorige baasje nl. brokken met blikvoer ::)
En die vacht, ze was bij haar vorige baasje nog nooit geplukt geweest volgens de trimster, het leek wel een langhaarteckel i.p.v. een ruwhaartje.
Ze is nu geplukt en was bijna kaal omdat ze helemaal geen ondervacht had, dat begint nu te komen.
Maar die kleine Teckel stinkt harder dan die twee Weimaraners bij elkaar!
Laatst gewijzigd door Lind@ op vr 11 jun 2004, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Ik ken dat ,toen ik mijn shih tzu net kreeg stonk die ook langs alle mogelijke wegen ,die kreeg pedigree pall blik voer, na een tijdje versvoer ging het weg.
Door Paul_Barte
Linda, indien een hond in het verleden regelmatig anti-biotica heeft gehad is er heel vaak sprake van huidgisten...huidgisten hebben en specifieke geur.
Nu heb ik absoluut geen idee of dat op deze van toespassing is maar een hond kan inderdaad ook gaan stinken van compleet verkeerd voer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door