Dragon is erg groot. De laatste keer dat ik hem gewogen heb woog hij 1,5 kilo en was hij vel over been. Hij was echt heel erg mager... Nu is hij gelukkig wat aangekomen en daar ben ik wel blij mee moet ik zeggen, mag ook wel van de winter.

Ik schat hem nu op 1,7 tot 2 kilo. Misschien zometeen even wegen?
Hij krijgt op dit moment Haakbarf fret (dus de kip variant) en haaksbarf kat konijn. Daarnaast krijgt hij soms nog een beetje Bandit wild, maar omdat ik hier nergens kan terug vinden wat daar precies in zit, geef ik hier maar een klein beetje van, meer voor de smaak zeg maar.
Omdat ik meer diersoorten wilde gaan voeren ben ik eens op zoek gegaan naar wat ik allemaal gemalen kon krijgen en kwam toch al op zo'n 12 diersoorten. Alleen nu wist ik de precentages niet!
Waarom zou je ze 10% orgaan geven in plaats van 15 tot 20? Ik ben er erg over aan het twijfelen, vooral omdat hij geen groente of zo erbij krijgt. Misschien dat je me daarmee kan helpen?
Ik heb ook het idee dat Dragon heel moeizaam alles verteerd, hoewel hij toch al zeker een half jaar op vers staat. Als hij haaks kat konijn heeft gehad vind ik veel stukjes bot terug in zijn ontlasting... Ook vind ik zijn vacht niet tip top. Hij is wel een albino, maar dan nog.. Wel een stuk witter geworden en hij ruikt nu zo lekker! Zou ik hem misschien 1 of 2 keer per week wat visolie mogen geven?
Barfen met mijn hondje is zo makkelijk, maar over mijn fret ben ik erg onzeker! Wil het graag goed doen, denk ik.
Gister heeft hij als vleesbot een kippenvleugeltje gehad. Dat is nu voor de helft op (jeej!!) en vanmorgen heeft hij er heerlijk aan zitten knagen/kraken. Moet ik gewoon wat dapperder zijn en hem maar prooitjes geven? Ik kan makkelijk aan duif, kwartel, hamsters, ratten, muizen noem maar op komen dus dat is geen probleem, maar ik ben wel bang dat hij weer zo extreem mager wordt.