Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lind@
Sunna is ongeveer 2 mnd. geleden gesterilliseerd, en nu jat ze steeds van alles van mijn zoontjes' slaapkamers en gaat daarmee in haar mand liggen.
Ze maakt het ook vaak kapot.
Ze steelt ook sokken tussen de schone was uit de wasmand vandaan.
Meestal heb ik de slaapkamerdeuren dicht, maar we laten er weleens 1 openstaan per ongeluk. De deuren kunnen ook op slot hoor, daar gaat het niet om, maar eerst deed ze dit niet.
Normaal heeft dit toch met schijnzwangerschap te maken? Maar kan dat ook nu zo zijn, nu ze gesterilliseerd is?? Lijkt me eigenlijk niet, toch? :-\
Door sylvia
ja hoor dat kan,er zijn meer gecastreerde teven die rond de tijd dat ze loops moeten worden ook lekker gaan ruiken voor reuen, en daarna kunnen ze nog gewoon gedrag van een schijnzwangerschap geven .
Door Lind@
Echt waar joh??
Ik dacht al dat het een hele domme vraag was misschien.....
Maar inderdaad staat Lothar regelmatig bij haar geval te klappertanden! En te hijgen en te snuffelen, de hele reutemeteut ;)
Moet ik daarmee naar de DA denk je?
Door karray
volgens mij niet, die reu van mij doet dit ook, denk gewoon dat ze helemaal vallen voor de geur, en deze geur zou elf lijken op dat van een loopse teef, dus met de hormonen zou het wel te maken kunnen hebben maar dan niet door het zwangerschaphormoon lijkt mij meer een testeron verhaal maar dit weet ik niet percies hoe dit zit.
Door sylvia
Sunna schreef: Echt waar joh??
Ik dacht al dat het een hele domme vraag was misschien.....
Maar inderdaad staat Lothar regelmatig bij haar geval te klappertanden! En te hijgen en te snuffelen, de hele reutemeteut ;)
Moet ik daarmee naar de DA denk je?
Nee daar hoef je niet mee naar je DA wat zou hij eraan moeten doen, ze is gecastreerd daar houd het voor de DA mee op.Het gaat na de juiste tijd vanzelf weer weg tot over 6 maanden dan begint het weer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door