Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door yalla
Truus schreef:Welke groenten zat er in de groentenmix?
Andijvie, brocolli en bloemkool-stronk met klein beetje zaziki, pijnboompitten en aangelengd met water.
Door Ordell
Nou, daar ga ik nog van pruttelen laat staan je hond... ;)
Dat moet het geweest zijn en dan denk ik zelf nog de bloemkool.
Door Truus
yalla schreef:

Andijvie, brocolli en bloemkool-stronk met klein beetje zaziki, pijnboompitten en aangelengd met water.
Dan denk ik toch dat het aan de groente ligt, te veel koolsoorten en op de nuchtere maag.
Door yalla
Oké ik ga het voortaan anders doen.
Eerst een paar dagen alleen BIBI en dan voorzichtig iets erbij geven en kijken wat er gebeurt.
Trouwens, door die groente zat ook nog vuile pens.
Door dingetje
Hmmm, en ik maar denekn gisterenavond, wat ruikt die bevroren Bibi toch vreemd ineens, was het Rover :D
Nee hoor geintje, hoop dat het de groentemix was en dat het nu beter gaat, voor zowel Rover zijn darmen als voor jouw neus.
Door yalla
Rover heeft nu de afgelopen dagen alleen maar BIBI gehad en net lag hij weer lekker te meuren; het kan dus niet aan de groentemix liggen.....
Wel heeft hij vandaag weer een paar drollen lopen vreten, maar zou het daar van kunnen komen?
Door Lizzy
Nou, als de drollen die hij gegeten heeft afkomstig zijn van honden die Pedigree Pal eten....., dan denk ik wel dat dat een oorzaak zou kunnen zijn.

Is het erger geworden (het stinken en winden) nu hij minder Fytomix krijgt? Of maakt dat geen verschil?

Mocht dat nou wel verschil maken: Misschien moet je hem voorlopig ook eens wat extra probiotica geven. Probiotica in capsules of anders yoghurt (met melkzuurbacterieen). Sowieso wel goed voor zijn darmen, extra probiotica. Capsules bevatten overigens meer van die bacterieen.
Door yalla
Hoi Lizzy,

Tja, ik weet niet welke drollen hij naar binnen werkt dus het kan van alles geweest zijn. Omdat zijn vacht er zo van achteruit ging, heb ik de laatste tijd geen Fytomix meer gegeven. Zal ik dat nogeens gaan proberen dan?
Door Lizzy
Nee, dat snap ik, dat je niet weet welke drollen hij vreet.... Staat geen vlaggetje bij nietwaar!

Maar goed, was het minder toen je Fytomix gaf?
Door yalla
Nou dat weet ik eigenlijk niet (meer). Ik ga gewoon weer eens Fytomix proberen.
Door Lizzy
Je zou trouwens ook nog venkel-capsules kunnen proberen (reformwinkel Meerzicht).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door