Frank kan ook flink luidruchtige scheten laten, maar die stinken - gelukkig - nauwelijks. Jaymz kan wel van die rottingsluchten uitstoten, vooral na kippennekken. Mijn man bedacht toen de theorie dat Jaymz in zijn gulzigheid te grote delen naar binnen werkte (bij kkv zijn er geen problemen), wat dan letterlijk zwaar op de maag valt. Vind ik eigenlijk wel logisch klinken. Misschien werkt jouw kanjer wel te grote stukken vuile pens achter elkaar naar binnen? Tja, anders zou ik het ook niet weten.
Maar misschien hoort dit wel gewoon bij jouw hond. Weet je, vies verhaal, maar ik heb vroeger ooit een leerling gehad die voor de lol van achter uit de klas ontzaglijke stiekeme pufscheten kon laten die dan zo langzaam naar voren kwamen drijven.

Vreselijk joh, zelfs ik verging van de lucht. Maar goed, die jongen mankeerde niks, hoor. Ik kwam hem jaren later weer tegen (hij was toen volwassen en bijzonder leuk 'opgedroogd') en toen hebben we er vreselijk om staan lachen. Ik bedoel hiermee: ook sommige mensen kunnen er wat van, waarom dieren dan niet????