Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Lycopodium, Carbo vegetabilis of een ander passend homeopathisch middel?
Ik zal eens door mijn repertorium bladeren. Maar dat wordt waarschijnlijk pas woensdag.
Door Femke
He getverderrie ik vind het echt kl*te dat ik zoveel gemist heb de laatste tijd :-\ :-\

Ik kan je geen wijze raad geven, sorry, maar ik kan wel aan je denken en je veel wijsheid en sterkte toewensen

:-* voor Whoofer
Door Mayka
Sorry, las dit ook net pas. (heb je met dat mooie weer ;))
Ik heb geen adviezen voor jullie maar wens jullie beide veel succes en wijsheid met het zoeken naar de gulden middenweg!

Dikke knuffel voor Whoofer :-*
Door Lizzy
Bedankt voor de belangstelling. Met Whoofer gaat het momenteel wel goed qua misselijkheid. Maar ze is nu al aangekomen :o! Ik vrees dat we gewoon weer teruggaan naar de tijd waar ons dikkertje een dikkertje was..... Ze heeft het wel naar haar zin hoor. Volgens mij zit ze beter in haar vel want het is een giga-hongerlap.

Overigens Tannetje, ze krijgt bij bepaalde aanvallen Sulphuricum Acidum D6 (als ze over de grond likt). En ze krijgt Carbo Veg. als ze zo opzwelt. Als er een ander middel is dat ik moet proberen, dan hoor ik het graag! Ze krijgt dus niets om de aanvallen te voorkomen (zou niet weten wat) maar om de aanvallen te stoppen als ze er zijn.....
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 09 jun 2004, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Liz , zou je het niet eens met brood kunnen proberen, daar word whoofer niet zo dik van als banaan, en het is een heel goed middel tegen misselijkheid, al zou je het maar afwisselen.
Door Angelique
Altijd vervelend als je tussen 2 kwaaien moet kiezen. :-\Veel sterkte met dikkertje dap. als het beessie maar gelukkig is, zal het uitgangspunt wel worden. Veel sterkte met haar.
Door dingetje
Hoi Lizzy, lees het nu pas, wilde je er in ieder geval veel sterkte mee wensen. het moeilijkste van al is altijd als je niet weet waar je goed aan doet. Zoals al vele anderen hebben gezegd denk ik ook al snel van dan maar iets dikker en prettiger in het vel dan op een goed gewicht en misselijk en zo. Maar ja vanaf mijn stoeltje zonder pijn in mijn rug, of aan te hoeven zien dat mijn hond pijn heeft is dat natuurlijk makkelijk gezegd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door