Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anna Penta
Heb net Ester-C gekocht, voorlopig het laatste dat ik voor Pon probeer voor haar uitvalsverschijnselen (gluc.-chon. van Animal Best werkt OOK niet). Zou ik een half tabletje per dag moeten geven? Ze weegt immers maar 10 kg...
Door Anna Penta
nou ben lekker stom bezig geweest. Had ik gister goed in de bieb gelezen en wist dat ik vitamine C van PLANTAARDIGE oorsprong moest hebben. Toen heb ik vitamine C tabletten van FLP gekocht omdat dat net zo uitkwam (na enige twijfel).

Toen was ik bij Gimsel en gluurde nog even op het Ester C potje want eigenlijk was dat mijn doel. Toen zag ik dat daar maar liefst 1000 mg in zat t.o. 60 in de FLP-tabletten. Dus nog maar een potje Solgar Ester-C gekocht. Lees ik net nog eea en kom erachter dat ik de Ester C Plus heb gekocht ipv Ester C. Dus per tablet 500 mg meer vitamine. Nou dan kan ik dus mijn eigen vraag beantwoorden: een halve tablet per dag voor mijn Pon.
Door madonna
hallo anna penta

deze vraag hoort hier wel niet maar ik had een vraagje gesteld bij kluiven op pootjes helaas had ik nog geen antwoord zou je me vraag willen lezen al vast bedankt
:-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door