Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
#10704
Je hoeft niets aan te dikken !!!!
Het is jouw hond en als jij vind dat er iets moet gebeuren dan moet dat gewoon. je kunt toch goed overleggen ??
maar vaak is sjokken mank lopen e.d. al een teken dat er iets in die buik niet in orde is en helemaal als daar na 1 of 2 weken echte klachten van komen
Wat dacht je van al die antibiotica?!, dat heeft er natuurlijk ook voor gezorgt dat die darmen een geweldige optater hebben gekregen en niet meer gewoon kunnen functioneren
Ik blijf het zeggen laat naar Qyan's buik kijken
je hoeft nogmaals niets aan te dikken je vraagt/ eigenlijk zeg je gewoon : ik wil dat u daar en daar naar kijkt voor mij, om dat evt. uit te kunnen sluiten ook al zeggen ze dat is het niet  Maar wie ben ik ?????  Ik zou zo dolgraag je willen helpen want ik vind het echt heel erg sneu voor qyan (en ik zie een 2 de Lobbes)
nogmaal heel veel sterkte Ellen
nee hoeft idd niet.
deze da doet toch wat ik wil en overduin trouwens ook, dus ditmala heb ik het gelukkig getroffen met en de da en de internist.
Door Eidos
#10705
Kan niet anders tegen je zeggen wendy dat ik je alweer/ nog steeds heel veel succes en sterkte wens ( en qyan ook natuurlijk ) en dat ik vanavond weer een kaarsje ga branden voor jullie... Ook 1 voor lobbessie natuurlijk ;D..

Het houdt ook nooit op he :-/ !! Blijf sterk en geef de hoop niet op!

Ik leef met je mee en denk aan jullie

Liefs barbara en een dikke lebber van Dos
Door qyan
#10706
het gaat vandaag stukken beter met qyan.
koorts is weg, eten wordt weer binnen gehouden, zelfs de rijst.
heb vandaag ook een beetje vlees gegeven, wel licht de kook eroverheen, maar ook dat is binnen gebleven gelukkig, ontlasting is weer super.
morgen maar eens kijken als de pilletjes op zijn!

gr wendy en een  :P van qyan
Door jeanne
#10707
Nou nou, heb ik er een heerlijk weekje zeeland op zitten, lees ik je berichtjes over je zieke qyan!!
Wat een gedoe zeg, en dat je nog steeds niks weet.
Ik hoop voor jullie dat er snel een uitslag komt waarom qyan zo vaak ziek is.
Dikke kus :-*
Door qyan
#10708
Nou nou, heb ik er een heerlijk weekje zeeland op zitten, lees ik je berichtjes over je zieke qyan!!
Wat een gedoe zeg, en dat je nog steeds niks weet.
Ik hoop voor jullie dat er snel een uitslag komt waarom qyan zo vaak ziek is.
Dikke kus :-*
haha, zo zie je maar, je kan niet eens een weekendje weg, mis je te veel he! ;D
uitslag, de uitslag van het bloedonderzoek is kwijt en het onderzoek moet dus overnieuw.
het is dat dit onderzoek duidelijkheid zal gevebn in wel of geen addison en wel of geen probleem met de bij-nieren anders had ik het onderzoek niet overnieuw gedaan.
dit keer is er met qyan niets gebeurt na het inspuiten van het hormoon, maar bij het volgende onderzoek bestata het gevaar van shock en coma nog steeds.
dus ben niet blij en eigenlijk wordt ik met de dag kwader dat het overnieuw moet.
Door Lizzy
#10709
Jeetje Wendy, ik val hier weer pikaal van mijn stoel!! Heb je ALLES gehad, krijg je dit!!!!! Raken ze het bloed kwijt!!! Nou, nu vraag ik je toch zeg..... Ik vind het echt schrijnend.... >:(. Verdorie, moet je weer door al die ellende en stress heen en maar weer afwachten hoe het afloopt... Ik ben gewoon kwaad. Kan er nix aan doen.
Sterkte maar weer he....
Groetjes, Lizzy
Door Anna
#10710
Hoe professioneel allemaal!!  Ik word hier echt niet goed van.  Wendy, ik hoop dat Qyan nu in betere handen is.  Zo te horen wel...  Wanneer gaat het bloedonderzoek door?  Eis je schadevergoeding van Utrecht?  Heel veel succes en sterkte!

Groetjes,

Anna.
Door oebaya
#10711
Hoi Wendy,
Wat vervelend dat Qyan elke keer weer klachten heeft en dat nu het bloedonderzoek zoek is. Maar volgens mij laten ze die onderzoeken door dronken studenten doen.  :-/Niet voor zoiets ernstigs als bij Qyan, maar het is mij in België bij het instituut Pasteur ivm bepaling van de rabiës titer in het bloed ook al 2x overkomen, dat er iets mis ging: bloed weg, buisje bloed kapot laten vallen. Allemaal te stom voor woorden, maar ondertussen kan jij alles over doen en voor jou is het nog langer afwachten voor je iets weet.
Sterkte.
Door qyan
#10712
Jeetje Wendy, ik val hier weer pikaal van mijn stoel!! Heb je ALLES gehad, krijg je dit!!!!! Raken ze het bloed kwijt!!! Nou, nu vraag ik je toch zeg..... Ik vind het echt schrijnend.... >:(. Verdorie, moet je weer door al die ellende en stress heen en maar weer afwachten hoe het afloopt... Ik ben gewoon kwaad. Kan er nix aan doen.
Sterkte maar weer he....
Groetjes, Lizzy
nee, ze zijn het bloed niet kwijt, maar het bloed is niet meer bruikbaar.
ze zijn de uitslag van het onderzoek kwijt >:( >:( >:(
bloed kwijt, ok, dan had er 2 weken geleden alweer een nieuw onderzoek geweest kunnen zijn, maar om nu na 3 weken onderzoek de uitslag kwijt te raken vindt ik nog erger!!!
Door qyan
#10713
Hoe professioneel allemaal!!  Ik word hier echt niet goed van.  Wendy, ik hoop dat Qyan nu in betere handen is.  Zo te horen wel...  Wanneer gaat het bloedonderzoek door?  Eis je schadevergoeding van Utrecht?  Heel veel succes en sterkte!

Groetjes,

Anna.
hoi anna,
het nieuwe bloedonderzoek kan zowiezo pas over 3 weken.
de antibiotica die hij nu hefet gehad zouden anders het bloedbeeld te veel beinvloeden ofzo iets ??? ???
schadevergoeding, nee, allemala geen zin in.
maar het volgende onderzoek wordt niet uit mijn portemonnee betaald, dat weet ik wel
Door qyan
#10714
Hoi Wendy,
Wat vervelend dat Qyan elke keer weer klachten heeft en dat nu het bloedonderzoek zoek is. Maar volgens mij laten ze die onderzoeken door dronken studenten doen.  :-/Niet voor zoiets ernstigs als bij Qyan, maar het is mij in België bij het instituut Pasteur ivm bepaling van de rabiës titer in het bloed ook al 2x overkomen, dat er iets mis ging: bloed weg, buisje bloed kapot laten vallen. Allemaal te stom voor woorden, maar ondertussen kan jij alles over doen en voor jou is het nog langer afwachten voor je iets weet.
Sterkte.
mwah, volgens mij is dit onderzoek ook door een dronken student uitgevoerd, of ene dronken docent die de student niet meer aankan.
of een student die wat geflikt hefet tijdens het collegejaar en dus in zijn zomervakantie in het lab door heeft mogen brengen ofzo ;D
dat het over moet kan ik aan de ene kant wel mee leven, maar dat hij door het inspuiten van die hormonen waarschijnlijk weer een maand niet kan lopen bevalt me helemaal niet.
het risico dat zijn lichaam het hormoon nu herkent en alsnog een allergische reactie vertoont of aanvalt omdat er te veel in zijn lichaam van aanwezig is vindt ik ook niks (en dus in shock kan raken)

ik vraag me ook af of de klachten die hjij van het weekend had niet een soort van reactie zijn geweest op dat hormoon.
als zijn bij-nieren goed werken, dan had de cortisol waarde nara een hoogtepunt gestegen en te hoog uit gekomen.
bij ene te hoge cortisol waarde spreken ze weer van cushing.
dus misschien dat de bij-nieren van qyan goed werken en de cortisol waarde dus te hoog is geworden (wat ook weer verwdijnt) maar dat dit nu al die klachten veroorzaakt.
he, plaats dat ik dat vannochtend nou aan overduin had gevraagd :-X
maar je wordt er goed ziek van in ieder geval, maar goed misschien vinden ze het nog morgen of woensdag, zal wel niet
Door qyan
#10715
met qyan gata het vandaag weer uitstekend, merk niets meer van zijn conditie van het afgelopen weekend gelukkig.
vlees gaat nog wel licht de kook over, maar de ontlasting is prima, geen gras mere eten, lekker levendig.
we gaan gewoon verder waar we waren gebleven voor vorige week.
en dit vergeten we weer ;D
Door Anna
#10717
Hey Wendy,

Het zal wel niet... maar zijn er misschien andere bloedonderzoeken die je kan laten uitvoeren met minder risico's?  Misschien kom je op die manier al iets te weten, wat andere dingen weer uitsluit?  Of misschien kan je een urineonderzoek of mestonderzoek laten doen en komt daar al iets uit.  Maar ik weet het niet, hoor... :-/

Groetjes,

Anna.
Door qyan
#10718
Hey Wendy,

Het zal wel niet... maar zijn er misschien andere bloedonderzoeken die je kan laten uitvoeren met minder risico's?  Misschien kom je op die manier al iets te weten, wat andere dingen weer uitsluit?  Of misschien kan je een urineonderzoek of mestonderzoek laten doen en komt daar al iets uit.  Maar ik weet het niet, hoor... :-/

Groetjes,

Anna.
hoi anna,
neem aan dat je met mestonderzoek het verteringsonderzoek bedoelt?
is al gedaan, evenals een allergietest (ook voor voedselallrgie)
het gewone bloedonderzoek naar de cortisolwaarde is al geweest, daar kwam de waarde 26 uit.
dat is net op het randje, maar kan geen duidelijke addison aanwijzen of een ander probleem met de bijnieren.
om er dus achter te komen of er iets, niets met de bijnieren is, of dat hij addison heeft, is dat ingespoten hormoon dus nodig.
een urineonderzoek kan niets vertellen over de bijnieren, en dat is waar het om gaat.
bloedonderzoek naar ontstekingen is ookal geweest, dus................... :-/
na dit bloedonderzoek moest ik met qyan naar de radioloog, om te kijken of er misschien geen sprake is van ene cardiomapathy (hartkwaal bij veel doberreuen, en ook andere rassen)
en zou hij de MRI scan in moeten voor zijn achterhand en zijn lage onderrug.
nog genoeg te doen dus, maar helaas is dit bloedonderzoek nodig, anders had ik het ook echt niet meer laten doen, dat weet ik wel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door