eten spuugde hij dus uit, maar later begon hij ook zijn drinken uit te spugen en dronk dus ook geen water meer, terwijl hij bleef overgeven en aan de andere kant het water uit zijn kont spoot.
de da gelooft niet echt dat het door de kippennekken komt, mede vanwege de bibi kip en rijst wara hij wel tegen kan.
maar ook omdat hij de afgelopen paar dagen bij hem in de buurt van zijn praktijk honden hefet gehad met dezelfde klachten.
en aangezien we bij hem in de buurt, en totaal bij mij uit de buurt, vaak wandelen met qyan, vermoed hij dit dus.
hij hefet wel gevraagd of ik in de buurt ook even wil vragen of er honden zijn met deze klachten.
hij hefet qyan bewust niet op de antibiotica gezet, vanwege alle vorige kuren.
hij hefet hem wel 1 injectie tegen het braken gegeven, en 1 injectie tegen de krampen in zijn darmen.
qyan liep en lag namelijk helemaal krom van de pijn.
verder heb ik voor vandaag en morgen in totaal 3 pillen mee gekregen om de darmen te kalmeren.
vanwege het niet meer drinken, het braken en spugen heb ik voor qyan ene soort van oplossing mee gekregen.
die oplossing moet voorkomen dat qyan uit gaat drogen en vanwege het aanwezige zout, ook zelf weer gata pogen te drinken.
als er na morgen geen verandering in de situatie zou komen volgt er toch een bloedonderzoek om een ontsteking te vinden of een infectie, alvorens er antibiotica gegeven wordt.
VERDER IS HIJ GODVER........ WEER 3,5 KILO KWIJT.
hij begon net aan te komen en weegt nu nog maar 30,10 kilo.
hij had nu dus al ongeveer tussen de 40 en de 45 kilo moeten wegen.
maar goed, hij is ook te klein, dus heft elkaar weer op
vanmiddag heb iik qyan na de injectie dus die oplossing ingespoten in de bek.
daarna begon hij voorzichtig weer een klein beetje te drinken.
ook een heel klein beetje gekookte kip met rijst en ook dit heeft hij binnen gehouden.
hoop alleen dat het er ook weer wat dikker aan de achterkant uit gaat komen.
hij lijkt zich al wel een beetje lekkerder te voelen, en slaapt wer wat rustiger.
verder gaan ook zijn poten helaas schrikbarend slecht.
mijn da gata proberen mevr. overduin te pakken te krijgen om advies te vragen, en anders met een internist in utrecht.
zijn achtehand heeft uitvalsverschijnselen, en nu zijn ook beide voorpoten mank.
inprinciepe kan hij dus nergens op staan.
verder zijn de lymfeklieren ook verschrikkelijk groot, groter dan dat ik ooit bij hem heb gezien.
de uitslag van het bloedonderzoek met het ingespoten hormoon was vandaag ook nog niet binnen.
hij gata dus zowieso tussen 4 en half 5 met utrecht bellen of ze al iets weten. weten ze meer dan belt ie straks, en anders hoopt ie dat het volgende week binnen is.
verder hefet ie zijn mobiele tel.nr gegeven, dat als er iets is ik hem kan bellen.
nou, dat waren onze avonturen weer voor deze dag