Tsjakaaa Wendy
Dat is nog eens goed nieuws 8)
Ga nu maar genieten van qyan en als het weer mis gaat direct mw. overduin bellen en daar verder alles laten doen
Geef Qyan en vette lebber van Lobbes
doei doei Ellen
Moderator: Lizzy
Hee Wendy! SUPER om te horen dat ze het bloed toch hebben gevonden en dat dit onderzoek niet meer overnieuw gedaan hoeft te worden! Nou goed, nog even op dat telefoontje wachten en dan weet je (hoop ik) nog meer. Of je verder wilt onderzoeken of niet: die beslissing is natuurlijk helemaal aan jou. Krijg je er spijt van, dan start je toch gewoon weer waar je nu gebleven bent? Ze zullen deze uitslagen allemaal toch wel bewaren? Nou Wendy, ik ben in ieder geval zeer blij dat het op dit moment goed gaat met Qyan. Laten we maar hopen en duimen dat het zo blijft!!!idd, heel blij dat het onderzoek niet overnieuw moet
Groetjes, Lizzy
Wendy ik blijf volhouden dat het in de buik van qyan zitweet je ellen,
(eigenwijs he)
Als het nu goed gaat met qyan zou ik ook zeker NIETS doen hem gewoon eens HOND laten zijn dan kan hij lekker aansterken
Weet je waar ik nu wel benieuwd naar ben wat er gaat gebeuren als je hem weer eens een kippennek geeft :o :-/ ik zou het je nu niet aanraden dat te doen maar ik zou wel willen weten wat de reactie daarop zou zijn
ik wens je veel plezier met qyan toe
doei doei Ellen
Owh.....>:( >:( Dat zei ik ;D ;D ;D
Groetjes Ellen
ps met lobbes gaat het elke dag iets beter
geeft niets ;D
Owh.....![]()
Sorry.....
![]()
geeft niets ;DHehehehe nee hoor helemaaaaaaaal niet :P
hoe laat geef je dosje eten :P
ik ben niet nieuwsgierig he ;)
doei doei ellen
Hehehehe nee hoor helemaaaaaaaal niet :P
Dos heeft vanmorgen om half 9 zijn laatste brokkies OOIT gehad, en wilde hem om 6 uur zijn Verse hap geven ;DZit er 9,5 uur tussen dus dat moet kunnen
![]()
Liefs bar