Moderator: Lizzy
gonny schreef: ik ben een nwe op het gebied van barf en ik wil ff kwijt dat ik twijfels hebb met iedere vergelijking hond/wolf een wolf is niet door de mens gefokt! in het wild gevonden eieren zijn niet gelegd door kippen die door de mens zijn gefokt! ik denk dat je echt moet uitkijken met het geven van rauwe eieren, ik vind echt dat je de hond van nu echt niet op alle gebieden kunt vergelijken met de wolf. en ook het vlees/eieren is natuurlijk niet zoals in het wildWaar zie je dan problemen?
gonny schreef: ik ben een nwe op het gebied van barf en ik wil ff kwijt dat ik twijfels hebb met iedere vergelijking hond/wolf een wolf is niet door de mens gefokt! in het wild gevonden eieren zijn niet gelegd door kippen die door de mens zijn gefokt! ik denk dat je echt moet uitkijken met het geven van rauwe eieren, ik vind echt dat je de hond van nu echt niet op alle gebieden kunt vergelijken met de wolf. en ook het vlees/eieren is natuurlijk niet zoals in het wildHi Gonny
laura schreef: Omdat kippen die buiten lopen meer in contact komen met andere dieren van buiten.Ik zie het net iets anders
Dit is een van de weinige voordelen van de legbatterij hoor!!!! Ik koop ze ook niet
Ik bedoelde het onder het motto van salmonella.... Dat eitjes van je eigen kippen meer kans hebben op het bezitten van ziektekiemen. Niet dat je hier ziek van wordt als je ze goed verhit voor jezelf. Voor de hond is wel gebleken dat die er wel tegen kan!