Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
ik weet het niet maar heb er nu echt geen goed gevoel meer over :-/ ik heb haar een mail op haar e-mail adres gestuurd dus die zal ze toch wel eens lezen  ???
Ik hoop dat het niet helemaaal fout is gegaan met Qyan. :-/
Door qyan
stop met druk maken iedereen, alles is goed gegaan.
we hadden hier alleen een probleem met de internetaansluiting en de tv.
alles netjes betaald, wordt er gewoon beweerd dat je niet betaald hebt en vervolgens afgesloten, want ik had moeten betalen >:(
kreeg al afkickverschijnselen.

maar, onderzoek is goed verlopen, hij had totaal geen reactie op het ingespoten hormoon.
hij heeft me wel gebeten tijdens het inspuiten van het hormoon. dit werd namelijk ingespoten in de spieren van zijn pijnlijke achterpoot, en aangezien het beide poten zijn.
de spuit werd er echt in gegooid met kracht en de vloeistof zelf was best dik.
dit doet qyan normaal gesproken nooit, dus had hem ook niet echt goed vast.
maar goed, dit is ook weer achter de rug, nu de uitslag nog.

met qyan gata het verder eigenlijk steeds beter, we blijven een stijgende lijn zien, zelfs met die hitte.
het enige wat gewoon blijft rommelen is die linkerachterpoot, die ontziet hij sinds gister weer helemaal, ben benieuwd of ze ooit nog gaan vinden waar dat van is :-/
lymfeklieren zijn ook weer allemaal opgezet.
maar hij is veel actiever, nog vrolijker, hij voelt zich gewoon echt goed en dat gata iedere dag eigenlijk steeds een beetje beter.
snap er af en toe niets meer van, als ie zich maar lekker voelt :D
Door Jolly
hapje arm? tututututut mag niet he, nou vooruit zullen we maar vergeten ;) ben blij dat het weer een beetje beter gaat met hem. dikke  :-* voor jouw armpje, wel je shot gehaald?
Door Eidos
Ohw wendy wat ben ik blij dat het beter gaat. Zoals je gemerkt hebt waren we best bezorgt om jou en qyan. Wanneer krijg je nu dan de uitslag???

groetjes bar
Door Lizzy
Hoi Wendy, goed om van je te horen! Het blijft toch een ongelofelijk raadsel met Qyan he.... Heb je enig idee wanneer je de uitslag krijgt?
Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 05 aug 2003, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Hoi Wendy bedankt voor je mailtje,en ik ben blij dat het goed gaat  :D nu de uitslag nog ff afwachten.
Door qyan
hapje arm? tututututut mag niet he, nou vooruit zullen we maar vergeten ;) ben blij dat het weer een beetje beter gaat met hem. dikke  :-* voor jouw armpje, wel je shot gehaald?
ja, ben het ookal vergeten ;D
en mijn shotje heb ik vorig jaar november al gehad.
ben toen tijdens puppycursus in mijn knie gebeten, dus ik kan nog 4 jaar vooruit met die shot ;D ;)
Door qyan
Ohw wendy wat ben ik blij dat het beter gaat. Zoals je gemerkt hebt waren we best bezorgt om jou en qyan. Wanneer krijg je nu dan de uitslag???

groetjes bar
hoi barbara,
ik hoop dat we morgen de uitslag hebben en anders vrijdag dan maar.
vindt het toch vreemd, want dat bloed moet naar overduin in oisterwijk, maar oisterwijk is tot 26 augustus gesloten wegens vakantie ???
Door qyan
Hoi Wendy, goed om van je te horen! Het blijft toch een ongelofelijk raadsel met Qyan he.... Heb je enig idee wanneer je de uitslag krijgt?
Groetjes, Lizzy
wat, met qyan, een raadsel ???
valt wel mee toch :-X ;D
snap er af en toe echt niks van hoor, maar goed.
hij voelt zich goed, dus prima, als dat nou gewoon zo blijft, dan het maar niet snappen.
Door qyan
Hoi Wendy bedankt voor je mailtje,en ik ben blij dat het goed gaat  :D nu de uitslag nog ff afwachten.
geen dank 8)
we blijven wachten he
;)
Door qyan
He, gelukkig dat ik wat hoorde. Enne, had ie s'morgens niks gegeten? ;D (dat ie je beet)
jawel joh, maar vast te weinig, of hij vond het tijd worden om echt te gaan barfen ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door