Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
Unique schreef: Ordell
Je bedoelt toch Wilco Rasenberg ? Daar liet ik altijd de DH's rontgen voor HD. Zijn vader zingt in zijn vrije tijd toch ? ::)
Dat meen je niet! :-\
Die vader was ook da, hier in Roermond, hier tegenover mij! ;D De zingende dierenarts werd hij hier genoemd.
Ik heb hem nEt niet meegemaakt, hij had net de prakrijk overgedaan aan Carlo! ;)
Die Vader was weer een jaargenoot van mijn da in H'sluis, die er datzelfde jaar mee gestopt is!
De wereld is wel klein! ::)
Door Ordell
Unique schreef: Ja Ine de wereld is heel klein en ik was altijd zeer tevreden over Wilco Rasenberg.Hij is echt heel kundig. :D
Het enigste nadeel is dat ie zichzelf ook heel kundig vindt...... :-X
Door ine
Ordell schreef: Ja die bedoel ik. Maar voor zover ik weet leeft zijn vader niet meer.... :-\
Volgens mij dus nog wel! Zal het maandag vragen aan Carlo, als ik het niet vergeet! ;)
Door Ordell
Dan zal het wel iemand anders zijn die jullie bedoelen want de praktijk van Rinus Rasenberg is overgenomen door zijn zoon Wilco Rasenberg. Volgens mij heeft ouwe Rinus nooit gezongen en leeft toch echt niet meer...
Door ine
Ordell schreef:

Het enigste nadeel is dat ie zichzelf ook heel kundig vindt...... :-X
Zo zijn er meer! :-X
Als hij maar kundig is en reëel blijft!
Door ine
Ordell schreef: Dan zal het wel iemand anders zijn die jullie bedoelen want de praktijk van Rinus Rasenberg is overgenomen door zijn zoon Wilco Rasenberg. Volgens mij heeft ouwe Rinus nooit gezongen en leeft toch echt niet meer...
Dan zitten we lekker langs elkaar heen te kleppen! ;)
Door ine
sylvia schreef: Zal ik kniertje voor je mailen Ine,volgens mij is zij nogal in de orthopedie bij honden,misschien weet zei waar je het beste heen kan gaan?
Alle info is meegenomen, is het niet voor mij, dan voor anderen hier op het forum! ;)
Door Truus
sylvia schreef: Zal ik kniertje voor je mailen Ine,volgens mij is zij nogal in de orthopedie bij honden,misschien weet zei waar je het beste heen kan gaan?
Ik zie dat ze on-line is Ine.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door