Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door oebaya
[quote="Marion"]
bij de AH verkopen ze trouwens ook runderhart en er staat op de verpakking dat het rauw gegeven kan worden! Helaas staat erachter dat het ook gekookt kan worden, dat is dan weer minder ::)
[/quote]

Ja en bij de GB hier in België verkopen ze vlees en daar staat op: voor dieren. Nou daar werd ik ook niet vrolijk van. Zaten werkelijk alle restjes uit de vleesafdeling in, zag de stukjes paprika nog zitten. Nu is die paprika niet zo erg, maar wel de marinade die er ook nog bij zat. Gelukkig lag er ook nog iets met: rundvlees en dat zag er heel behoorlijk uit, dus dat maar meegenomen.
Door dingetje
[quote="sylvia"]
ik sta altijd vol verbazing te kijken bij onze supermarkt hoeveel brokjes en blikken voor de hond van het eigen merk er daar verkocht wordt :-\
[/quote]

Ahum, ik hoop dat je niet boos kijkt als je mij vandeweek bij de LIDL hondenvoer ziet inslaan. Nee het is niet voor Nala, zij blijft lekker op de Bibi. Maar onze logees zijn er weer (bordeaux Dog en langharige black and tan tekkel) en die beesten leven dus op LIDL brokken. Dacht ik ze gisteren maar even lekker te verwennen en ze een maaltje vers te geven met het idee, als ze het lekker vinden ga ik vandeweek wel wat extra halen, nou de dames trekken er mooi hun neus voor op en kijken me aan alsof ik ze wil vergiftigen. Gekke honden, nou ja dan maar weer richting de LIDL voor zo'n megazak.
Door tieneke
[quote="sylvia"]
ik sta altijd vol verbazing te kijken bij onze supermarkt hoeveel brokjes en blikken voor de hond van het eigen merk er daar verkocht wordt :-\
[/quote]
Het moet vooral zo goedkoop mogelijk natuurlijk! ;)
Door sylvia
[quote="dingetje"]
[quote="sylvia"]
[/quote]

Ahum, ik hoop dat je niet boos kijkt als je mij vandeweek bij de LIDL hondenvoer ziet inslaan. Nee het is niet voor Nala, zij blijft lekker op de Bibi. Maar onze logees zijn er weer (bordeaux Dog en langharige black and tan tekkel) en die beesten leven dus op LIDL brokken. Dacht ik ze gisteren maar even lekker te verwennen en ze een maaltje vers te geven met het idee, als ze het lekker vinden ga ik vandeweek wel wat extra halen, nou de dames trekken er mooi hun neus voor op en kijken me aan alsof ik ze wil vergiftigen. Gekke honden, nou ja dan maar weer richting de LIDL voor zo'n megazak.
[/quote]

Ga je wel incognito dan :o
Door dingetje
[quote author=sylvia
Ga je wel incognito dan :o
[quote][/quote]

Hahahaha. Nee dat nog net niet maar nu ik wat meer ingelicht ben over hondenvoer schaam ik me wel een beetje als ik die zak sta in te laden. Plus dat het opvalt hoeveel die honden stinken, met name Asha (bordeau dog), als ze poepen. Men wat een lucht je ruikt het van 20 meter afstand al. En dan maar niet te spreken over de winden die ze de hele dag door laat. Het huis is hier aardig vergeven van haar lucht :-X
Verder is het trouwens een superlieve hond helaas ook wel eentje met veel pijn (HD) maar das een heel ander verhaal.
Door Lind@
Na alle ellende met Lothars' darmen kreeg ik eens de vraag wat Lothar als pup te eten kreeg.
Toen ik even diep in mijn geheugen ging graven, toen wist ik nog niet van vers enzo, zag ik ineens in gedachten weer die enorme hoeveelheid blikvoer van Pedigree opgestapeld staan bij die mensen waar we hem kochten.
Dat kreeg hij dus, met brokken.........
Toen mijn schoonmoeder op Lothar paste en niet genoeg Carnibest meer had, ging ze naar de dierenwinkel en vertelde van Lothars' problemen en dat ze vers vlees moest hebben.
Die man vroeg meteen wat hij als pupje had gehad bij de fokker (dat wist mijn schoonmoeder niet), en zei dat als ze dan geen vers vlees hadden gehad, maar bijv. alleen pap ofzo, het nooit meer goed komt met die darmpjes ???
Door sylvia
Afgelopen weekend was ik bij mijn vriendin die een nestje amerikaantjes heeft van 7 weken oud,Één van de puppen ging zitten poepen en Donna moest ook poepen en het is ongelooflijk maar waar die pup van 7 weken oud poepte een 4 keer zo grote drol als het kleine keuteltje van Donna (eten Pro plan)
Door oebaya
En weet je waar ik dan weer van baal? Geef ik mijn pupkopers voedingsadvies mee met vers voer. Nou voor België weten we het: Duck, maar goed dat is iets. Voor Duitsland is het moeilijk, maar het schijnt dat Rodi daar inmiddels te koop is, dus proberen maar. En voor de Nederlanders alle merken genoemd.
Blijkt vandaag dat in heel Mijdrecht geen Rodi meer te koop is. AH die het toch eigenlijk altijd had, heeft het daar ook al uit zijn assortiment gegooid, omdat er geen vraag naar was.
Nu is er een dierenwinkel die volgens de site van Energique verkooppunt voor Energique is, maar in de hele winkel geen vrieskist te bekennen. Hetzelfde met het Energique-verkooppunt in Maastricht: je moet weten dat ze het verkopen, want de vriezer staat ergens apart, onzichtbaar voor de klanten. Moet die winkel dan nog één ding toegeven: ze verkopen de 'beter' brokkenmerken, zoals Nutro.
gr.
Oebaya
Door Indy
Hier hetzelfde hoor Oebaya;
AH heeft hier ook geen Rodi en de dierenwinkel hier staat als verkooppunt op de site van Energique...mooi niet dus
Waarschijnlijk alleen maar brokkenhonden in dit dorp.. ???
Gelukkig woon ik dicht bij Amsterdam :D
Laatst gewijzigd door Indy op vr 04 jun 2004, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door oebaya
Ja, Mijdrecht is ook wel dicht ergens bij, maar juist doordat Rodi in de supermarkt lag, was het makkelijk bereikbaar voor de mensen. Zo kan je ze op weg krijgen, kost het ze geen tijd en moeite om aan het voer te komen. Ontdekken ze de voordelen, dan worden ze misschien bereid er meer moeite voor te doen en ergens een 2e vriezertje te plaatsen om een voorraadje in te slaan.
Het is misschien toch ook wel zo, dat er zoveel brokken worden gegeven, omdat je daar zo verd*md makkelijk aan kunt komen en die altijd gepromoot worden en compleet vers nooit.
gr.
Nicolette
Laatst gewijzigd door oebaya op za 05 jun 2004, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
Ook hier in Roermond is bij de AH geen Rodi meer te koop.
Bij de Plusmarkt en de Super moet je erom vragen, want daar ligt het in de vriezer in het magazijn!
Mensen walgen ervan, als ze Rodi naast de spinazie zien liggen!
(Ik zou stiekem even in de vriezer in het magazijn willen kijken ;) ;D)
Door gertie
In Weert ligt het bij de Jan Linders suppermarkt nog in het vriesvak. Bij AH weet ik niet, zal volgende keer eens kijken ;D 8)
Door sylvia
Hier bij de C1000 hebben ze het ook allang niet meer, ze hebben wel smuldier :-\ Volgens de eigenaar is de rodi te duur en de bakjes vlees die verkocht worden bij hun zijn die goedkope bakjes (ons bin zunig hee :-X )
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door