Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandra43
Dat is erg verdrietig nieuws Vero...maar bij Johan de Vos ben je op de juiste plek.
Wat zei Johan ervan?

Even een update over Maud. Die was vanochtend ook bij Johan de Vos voor chemo nummer 10 en
ondanks dat er drie weken zat tussen de vorige chemo en deze, was haar bloed beter dan alle andere keren.
Dat vonden wij toch wel mooi nieuws.  :circle:

Volgende week moeten wij haar pillen geven en over drie weken moet ze weer terug voor een infuus.
Door vero001
Hey

ben er weer, Gisteravond bij Johan geweest..... opnieuw alle onderzoeken gedaan om na te zien welk type. Morgenavond weer terug om 19u15 voor uitslag en of ik chemo doe of niet.
Mijn berner is heel bang voor dierenartsen indien ik chemo doe ben ik bang dat ik hem extra stress bezorg omdat we dan regelmatig naar Johan gaan.

Doe ik er goed aan of niet? Voor bloed te nemen hebben we hem met 3 man moeten vasthouden???????

Doe ik er wel goed aan indien ik doorga? :'( wil hem zolang mogelijk houden, maar kwaliteit van leven moet goed zijn)
Door vero001
Tof voor MAUD, hou vol zeker en vast

Sandra als hij aan infuus moet, mag hij niet bewegen zeker hé
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Wij duimen mee voor jullie

Vero en arne
Door sandra43
Heey Vero, eigenlijk hetzelfde verhaal als toen bij ons nu 3 maanden geleden.
Voor Johan is ook kwaliteit van leven het allerbelangrijkste. Je zult morgen horen wat de mogelijkheden zijn en
welke voor jouw Berner het beste is. Voor een infuus moet hij idd even stil liggen, ongeveer 10 minuten.
In het begin stribbelt Maud ook wel even tegen maar dan geeft ze zich gewonnen en blijft ze rustig liggen.
Als beloning krijgt ze daarna heel veel koekjes, handen vol....en daarom gaat Maud toch steeds weer vrolijk kwispelend de behandelkamer binnen. :dog:

Maud is  tot nu toe van de chemo niet ziek geweest, niet overgegeven, geen diarree, ze eet nog steeds heeeeel graag. We hebben er eigenlijk nog weinig erg in dat ze ziek is.

Hoe is het op dit moment met je hond?

Succes morgen en ik ga duimen voor jullie!!!

Groetjes Sandra en Maud
Door DJARA
Hoi Vero

Nou spannend hoor morgen ik wens je heel veel succes en sterkte,en.....denk positief!!! Hier gaat een kaarsje aan voor jullie morgen!!!

GAIA moest onde narcose toen hij de eerste keer chemo kreeg.
Als de hond zo bang is, is dit bijna een must, want met die chemo mag echt NIET gemorst worden.
Groetjes Jeroen
Door markdekker
Er was veel gebeurd sinds de laatste keer dat ik poste, Tara is uiteindelijk op 13 september wat beter gaan lopen en reageerde op alles veel beter, op 18 september echter kreeg ze een epileptische aanval, 't was verschrikkelijk om te zien, daarna ging het slechter en slechter met haar, ze at helemaal niet meer, kon niet meer lopen, was verward.
De kans op een hersentumor was erg groot, en ook kon de lymfeklierkanker zijn uitgezaaid naar andere plekken die niet op een echo te zien waren, het had ook resistent tegen de behandeling kunnen zijn.
We vonden dat we niet zo door konden gaan en hebben haar afgelopen maandag thuis laten inslapen, op het moment leef ik nog in een waas, ik ben compleet kapot van dit alles, en ik mis haar gigantisch...dit is wat ik voorlopig even kwijt wil...sorry  :'(
Door DJARA
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! ik wil dit niet lezen!!!!!! Mark TAra neee wat erg.
Shit shit shit  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :-[ :-\
Ik weet niet wat ik zeggen moet, ik houd het niet droog....... :'(
Heel heel heel veel sterkte gewenst Mark!
Tara R.I.P  :-*
Ik zou al een kaarsje branden morgen, maar dat worden er twee.
Door Kuszco
He Mark,wat afschuwelijk. Ik wens je heel erg veel sterkte en ik hoop dat Tara nu rust gevonden heeft.
Wat triest allemaal.
Liefs Liliane,Zita en Lotje.
Door sandra43
Ah nee....wat vind ik dit erg voor jullie!! Jullie lieve Tara waar jullie zoveel voor gedaan hebben!!
Dit doet heel veel pijn.... :'(

Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.
Door tieneke
markdekker schreef: Er was veel gebeurd sinds de laatste keer dat ik poste, Tara is uiteindelijk op 13 september wat beter gaan lopen en reageerde op alles veel beter, op 18 september echter kreeg ze een epileptische aanval, 't was verschrikkelijk om te zien, daarna ging het slechter en slechter met haar, ze at helemaal niet meer, kon niet meer lopen, was verward.
De kans op een hersentumor was erg groot, en ook kon de lymfeklierkanker zijn uitgezaaid naar andere plekken die niet op een echo te zien waren, het had ook resistent tegen de behandeling kunnen zijn.
We vonden dat we niet zo door konden gaan en hebben haar afgelopen maandag thuis laten inslapen, op het moment leef ik nog in een waas, ik ben compleet kapot van dit alles, en ik mis haar gigantisch...dit is wat ik voorlopig even kwijt wil...sorry  :'(
Ach...wat triest  :'( jullie hebben steeds het beste voor haar gedaan en haar nu haar rust gegeven waar ze zo aan toe was.
Haar langer laten leven zou gewoon niet eerlijk zijn,heel erg veel sterkte met dit grote verlies  :-*
Door Mayka
Ik had in dit topic nog niet gereageerd maar het wel gevolgd en ook ik wil je heel veel sterkte wensen!
Je hebt gedaan wat je kon en dit was het laatste wat je voor Tara kon doen  :'(.
Rust zacht Tara  :-*.
Door Charlie Angel
Wat een verdrietig bericht. :'(
Wat hebben jullie een vreselijk moeilijke, maar liefdevolle beslissing genomen voor jullie Tara.
Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door