Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine

was er toen ook een hittegolf  ??? ;)
1996 was geen slechte zomer, maar zo heet als nu en zo lang, nee!!
We zaten op de camping, naast het bos, naast een manege. Veel vliegen altijd, maar die zaten op/rond de vuilnisbakken, niet bij de ogen van Guus! ;)
Door qyan
:Pik ga het toch ook nu weer aanraden:
bij een oogontsteking: colloidaal zilver, oftewel zilverwater.
oogontsteking bij qyan in 3 a 4 dagen verdwenen, dara waar zalfjes en cremes van de da niet hielpen.
Door sylvia
:Pik ga het toch ook nu weer aanraden:
bij een oogontsteking: colloidaal zilver, oftewel zilverwater.
oogontsteking bij qyan in 3 a 4 dagen verdwenen, dara waar zalfjes en cremes van de da niet hielpen.
lijkt me beter dan melk  ;D
Door qyan
ik weet het niet, mijn rood-wang schildpadden hebben idd ook weleens in een melkbad gelegen.
helaas hebben de babyschildpadjes het alsnog niet overleefd, maar de grootste is nu toch al 14 geworden dankzij het melkbadje!!!
dus misschien dat melk idd wel helpt, ook voor hondpadjes ;D
Door mastah
hoi gewoon even melk koken laten afkoelen tot lauw en dan even druppelen werkt prima, suc6 mastah
Door sylvia
hoi gewoon even melk koken laten afkoelen tot lauw en dan even druppelen werkt prima, suc6 mastah
en waarvoor is dat koken dan  ???
Door sylvia
om bacteries te doden ???
die zitten al niet meer in melk of je moet rauwe melk bij de boer halen
Door sylvia
Dat snap ik ook niet zo.
In de war met water misschien  ???
Door Femke
Hohoi,

Nou plenty tips gehad, we hebben het gehouden op echinacea (wat een lastig woord toch), iedere dag beide honden een tabletje inwendig en de ogen schoonmaken met water met echinacea (40 druppels op 150cc water).

Het is helemaal overgegaan, dus zonder antibioticumzalfjes van de DA (en ben nu best trots op onszelf, voorheen renden we voor ieder kikje naar de Da om weer met een kuurtje van dit of dat (meestal klinkklare onzin) thuis te komen.)

Bedankt, en de volgende keer ga ik de rest testen (1 voor 1 dan he  ;) )

Groetjes Femke Heidi en de honden
Laatst gewijzigd door Femke op ma 18 aug 2003, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lobbes
Wat super  8)  je kan dus zelf voor DA spelen  ;)
Dus altijd echinacea in huis hebben  ;)
Ik ben blij dat het goed gekomen is
Groetjes Ellen
Door avalon
En nu niet meer in de auto met de ramen open gaan rijden. Je ziet maar al te vaak dat de wind dan vol op die koppies staat. (hond met kop ui het raam).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door