Hallo,
ik wilde graag weten hoe het zit met de acceptatie van deze producten van Herby door de katten van BP.
Zou ze graag voor het eerst willen bestellen, om het dan ipv Bibi te voeren.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
boskat schreef: heb een vraag over de botmix van Herbyals je bedenkt dat de botmiks (behalve de zalmmiks) bestaat uit 70% bot en 30% vlees, dan zou 'k er idd wat vlees bijgeven,
De katten hier krijgen Carnibest,maar wil wel eens een botmix gaan proberen
Die kun je dan zo geven zonder verder iets erbij?
Of moet je gaan mengen ,met bv orgaan of iets dergelijks?
Misschien een stomme vraag ,maar uuuhhh, geef ze alleen wel eens een kippenekje ,er wordt van gegeten ,met mate,is teveel werk voor de dames en heren
En hoe grof is het,moet ik het nog malen,dat is wat ze het liefst willen als ze kippenek krijgen,hak het al heel fijn,heb het ook al eens gemalen(keukenmachine kapot,was al een oudje),maar toch) toen ging het vlot naar binnen,maar waag er mijn nieuwe keukenmachine niet aan,voor die luie beesten![]()
![]()
boskat schreef: Ze eten carnibest,maar bedacht dat het wel goed voor hun gebit zou zijn om ook eens wat anders te eten,iets grover gemalen/gehakt vlees/botsmeerkezen idd....
Kippenekjes/vleugeltjes ,hak ik ook voor ze,maar ze zijn meestal te lui om te kauwen,totdat het heel fijn gehakt of gemalen wordt,dan gaat het er goed in,ze krijgen nu lamshart in blokjes ,dat gaat meestal wel vrij vlot naar binnen
Soms een blokje rundvlees/kipfilet of soepvlees ,als ze dan bij me staan te schooieren,dat eten ze dan ook lekker op,maar ze hebben nog nooit grotere lappen gehad