Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Hoi Karin,

Wat een toeval he...  8) enneh, het werkt echt hoor! Anders zou ik er al jaren geleden mee gestopt zijn.

Dank je voor je complimenten betreft mijn site! Erg blij mee. Ik heb die van wereldpootjes net ook even bekeken en vind het een supergoed initiatief.

Op dit moment is er nog 1 cursusplaats vrij, dus als je mee wilt doen...

Je bent van harte welkom!

Groetjes,

Bianca
Nou, ik heb het nog even bekeken, en ik laat het nog even aan mij voorbijgaan. Op dit moment werk ik erg veel. als ik zo'n cursus ga volgen wil ik ook daar voldoende aandacht aan besteden en ik ben bang dat het niet gaat lukken.

hoewel ik het erg interessant vind.
het boekje wat ik besteld had is trouwens ook van jou  :)

karin
Hoi Karin,

Het is inderdaad belangrijk om de tijd te nemen voor het oppakken van de stof en het maken van het huiswerk. Dus verstandige zet om het nog even uit te stellen!

En, heb je mijn boek al bekeken?  ::)

Bianca
Hoi Allemaal,

Even een kleine reminder, er zijn nog een paar plaatsen vrij voor de cursus Bach Bloesemtherapie voor dieren. Deze wordt gegeven in Ermelo op 20 en 27 september en 25 oktober.

Als je altijd al meer wilde weten over Bach Bloesems voor dieren is dit je kans! Zeker ook leuk om te vermelden is dat op dit moment meerdere Bach Bloesems bloeien in Ermelo, en dat we deze tijdens de cursus ook van dichtbij gaan bekijken.

Heb je vragen? Stel ze gerust. Voor meer informatie kun je kijken op www.bachvoordieren.nl.

Met vriendelijke groeten,

Bianca Uittenbogaard
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door