Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
Met mijn BD puppie ben ik ook zo bang voor maagtorsie
Daarom mag hij echt niet spelen na het eten,en weinig water drinken per keer

Maar als meneer aan het eten is,is zijn buik helemaal ingetrokken en steken de ribben uit,ik heb zijn bak vrij hoog staan,maar hij trekt zijn hele buik weg  :o

Ook geeft hij de laatste dagen veel over,ben echt heel bang voor maagtorsie :(
waarom zet je zijn bak hoog,de natuurlijk houding van dieren is om met de kop geheel naar beneden te moeten reiken.
Door qyan
ik heb de voerstandaard ook de deur uit gedaan.
qyan hapte onwijs veel lucht naarbinnen met het eten uit die standaard, leek me ook niet echt de bedoeling.
ook stond hij zoals jij beschrijft met ingetrokken buik.
nu zijn bak gewoon op de grond staat geen lucht meer en geen boeren meer na het eten en geen ingetrokken buik meer.
soms gaat ie er zelfs bij liggen, net waar ie zin in heeft
Door Novy
Als ik de bak op de grond heb staan is het nog erger,dan trekt hij zijn buik nog erger in.

Lucht happen heb ik nog niet opgemerkt en boeren doet hij ook nog niet
Door sylvia
Als ik de bak op de grond heb staan is het nog erger,dan trekt hij zijn buik nog erger in.

Lucht happen heb ik nog niet opgemerkt en boeren doet hij ook nog niet
toch is de meest natuurlijke houding beter voor de hond,ook hier heb ik al verschillende dingen over gelezenn als zijnde dat het achterhaald is ook ivm een maagtorsie om ze verhoogd te laten eten,dat je ze beter van de grond af kan laten eten.Heeft geloof ik ook iets te maken met de stand van de slokdarm.
Door Joey_Arie
Heb laatst een hele krantenpagina over dit onderwerp gelezen.
Het is een broodje aap verhaal wat niet uit te bannen is en waar eigenlijk niets aan te doen is.
Heb labtesten gezien, Baily's is getest en gemixt met zo'n beetje alle soorten andere drank die er zijn en er is gewoon helemaal niets aan de hand..het is complete onzin!!

Je kunt het vergelijken met blind worden door op je stuitje te vallen.....onmogelijk maar het verhaal blijft generatie na generatie in de wereld.

Dat je misselijk wordt van de combinatie Baily met iets anders zal best....vind het spul ook puur niet te zuipen en word al misselijk bij de gedachte om het uberhaupt te drinken  ;D
Uhm, hier wil ik dan even op inhaken.
Ik heb het namelijk getest. Baileys en tonic samen te doen en Ja het werd hard. Dus geloof me mengen is niet verstandig!
Door Janet

Uhm, hier wil ik dan even op inhaken.
Ik heb het namelijk getest. Baileys en tonic samen te doen en Ja het werd hard. Dus geloof me mengen is niet verstandig!
??? Heb je er ook maagzuur bij gedaan dan? Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door