Nou schiet mij maar lek..............ik bedoel
HUH?????
Zeg dat nog eens.....????????
Ook ik ben het spoor volledig bijster, maar jullie nog meer denk ik.
Het lijkt me niet dat je alle kwalen en kwaaltjes die ze heeft gehad hebt verzonnen.
Ik ben echt stom verbaasd.
Ben wel erg nieuwsgierig naar het vervolg hiervan..............
===============================================
===============================================
Wij, GAIA en ik, hebben vandaag weer en bezoekje gebracht aan dhr Rutteman.
GAIA is nog steeds stabiel
Verder is hij echt wel weer bijna de GAIA die hij altijd was, echter met dat verschil toch wel dat hij sneller moe is dan voorheen.
Maar voor de rest is hij vrolijk en blij, hij eet goed en graag, is wel in voor een lolletje met een van die andere twee.
Stabiel:::sta·biel bn, bw 1 standvastig; onveranderlijk 2 vast, stevig: een auto met ~e wegligging.
Het wordt een beetje saai verhaal zo, maar het mooiste saaie verhaal wat ik tot nog toe geschreven heb.........
Hij heeft weer zijn 3wekelijkse L-asparaginase en Tavergil gehad, en we hebben een nieuwe dosis Prednisolon en Leukeran mee gekregen, en we moeten over drie weken weer terug..
Dat over het vergroten van de interval ( 4 ipv 3 ) was en vergissing van mij, want als het zo door gaat zijn we dus iedere drie weken aan de beurt.
GAIA is moe, ik merk dat zo'n dagje en waarschijnlijk ook wel de medicatie er behoorlijk inklapt bij hem.
En merk ook dat hij op deze dagen nog aanhankelijker wordt, dit duurt meestal t/m de volgende dag.
We zijn iedere dag erg blij met elkaar, reken maar!!!!!
Wij hier met z'n vieren.