Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Sjakie
Ja hoor, ik ben wel beneden op de bank blijven slapen >:(.... vond het toch wel eng. Ze hadden een beetje last van krampjes :-\, maar ik denk dat dat gewoon komt omdat ze nog niet gewend zijn aan zo'n groente en fruitmixje. Ik heb idd vandaag nog meer groenten er doorheen gedaan en ik heb het ze vandaag ook maar op de nuchtere maag gegeven. Maar ze vinden het echt HEEEEEELLLLL lekker. Vooral die Bull. Dit gaat zelfs heel hard naar me staan blaffen (dat doet ie ook als ie zijn vlees krijgt.

Dus al met al viel het reuze mee, en ik heb nog niet gezien dat ze aan de diami (dat is een toontje hoger dan diaree ;D ;D) waren maar dat kan nog komen.
Door Lizzy
Ach jeetje...! Ben je nog wel een beetje aan je nachtrust toegekomen? Ik denk niet dat ze nog aan de diami gaan (hij is leuk ;D). Dat zouden ze al gehad hebben volgens mij.
Door Sjakie
[quote="Lizzy"]
Ach jeetje...! Ben je nog wel een beetje aan je nachtrust toegekomen? Ik denk niet dat ze nog aan de diami gaan (hij is leuk ;D). Dat zouden ze al gehad hebben volgens mij.
[/quote]

Nou nee niet echt..... en daardoor heb ik eigenlijk de hele dag van die hazeslaapjes (schoonheidsslaapjes heb ik nl. niet nodig ;D ;D :P) gedaan. Beetje jammer met dat mooie weer.
Door 202spots
[quote="Sjakie"]
Ja hoor, ik ben wel beneden op de bank blijven slapen >:(.... vond het toch wel eng. Ze hadden een beetje last van krampjes :-\, maar ik denk dat dat gewoon komt omdat ze nog niet gewend zijn aan zo'n groente en fruitmixje. Ik heb idd vandaag nog meer groenten er doorheen gedaan en ik heb het ze vandaag ook maar op de nuchtere maag gegeven. Maar ze vinden het echt HEEEEEELLLLL lekker. Vooral die Bull. Dit gaat zelfs heel hard naar me staan blaffen (dat doet ie ook als ie zijn vlees krijgt.
Dus al met al viel het reuze mee, en ik heb nog niet gezien dat ze aan de diami (dat is een toontje hoger dan diaree ;D ;D) waren maar dat kan nog komen.
[/quote]
Gelukkig goed afgelopen dan!! ;)
En fijn dat ze het evengoed lekker vinden!!
En ik neem aan dat die diami de hollandse naam is voor wat hier Tsunami genoemd word ;D ;D
Door Lupa
hebje dat spul al weg gegooid?
als je wat dingen koopt die wel goed zijn dan kunje dat erbij mengen dan hoefje het toch niet weg te gooien? ok dan heb je groentes happjes voor de volgende jaar maar dat is ook goed? ;D
Door Sjakie
Ja dat heb ik ook gedaan.... denk dat ik nou genoeg heb voor het komende half jaar :-\ :-\ Maar goed dan hoef ik daar in ieder geval niet meer naar om te kijken.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door