Sinds gisteren is Dante gelukkig weer wat aan het opknappen

. Wel nog aan het niezen, verkouden en wat moe, maar hij is weer aanwezig

. Vooral dinsdag, woensdag en donderdag was hij de hele dag aan het slapen. Ik heb hem geregeld wakker gemaakt om hem wat te laten drinken en te eten. Ook had hij het erg koud en lag s' nachts lekker warm onder mijn dekbed. Gisteren stond ik wel even in dubio om naar de DA te gaan. Wel was hij dus minder aan het niezen en iets minder moe, maar zo vlak voor het weekend wou ik eigenlijk geen risico lopen. Het is dat hij rond 6 uur 's avonds voor het eerst weer aan het mauwen was (klonk erg schor) en zo liet weten dat hij weer aanwezig was

, waardoor ik besloten had toch nog even te wachten. Vandaag wou hij alweer naar buiten (kon natuurlijk nog niet) en heeft weer lekker met me gepraat (daar zijn oosterse katten erg goed in). Hopelijk ligt voor Dante het ergste achter hem en kan hij snel weer naar buiten (als het mooi weer blijft, wat ik betwijfel). Helaas heeft Nero ook een staartje van Dante’s niesziekte over gehouden, hij is zijn stem namelijk kwijt

. Vandaag ook Nero een of twee keer horen niezen, dus ik hoop niet dat het nu pas bij hem begint. Heb zelf de hele week met hoofdpijn gelopen, waarschijnlijk stress, ben namelijk nogal snel overbezorgd

. Laatst zat ik nog aan een vierde kat te denken, daar ben ik nu wel van genezen. Denk dat het eerder een hond wordt (een galgo of SWH), vooral nu Ammy (onze DH) wel erg snel achteruit gaat. Wanneer hij helemaal nat (en zwaar) is van het zwemmen kan je heel goed zien dat zijn spierkracht af is genomen (hij zakt ook regelmatig door zijn achterhand

). Wel heb ik vooral deze week gemerkt dat het niet uitmaakt hoeveel zorg ze nodig hebben, ik kan niet zonder mijn viervoeters

.
Groetjes Rosita