Nou ik heb nog wat vragen op betrekking tot wat Bobby nog meer mag dadelijk.
Hij krijgt nu Bibbie en Fytomix maar wat mag hij nog meer,ik heb gelezen lamshart maar geven jullie dan zo"n stuk??
En is het de bedoeling dat je door de Bibi ook nog groente doet??
Ik heb al een beetje zitten lezen,en ook wil ik wat tips voor een gezond tussendoortje,komkommer weet ik en ook peen maar ook wat anders ???,het moet wel zo zijn dat het natuurlijk weer niet dikmakend is

Want we zijn blij om te zien dat het versevlees helpt want hij valt zienderogen af andere mensen zien het ook en die weten dan niet dat hij op dieet is

Dus alle tips zijn welkom ook zelfgemaakte dingen!!!
Verder nog bedankt voor de antwoorden en de tips en gedachtes over het bijtincident.
Het is inderdaad wel zoals janet zei hij wilde niet wachten en heeft geprobeerd een conflict aan tegaan met mij,waarom ik omdat ik hem terecht wees dat hij weg moest gaan en dat was hij dus waarschijnlijk niet van plan
Helaas voor hem zijn we volhouders

We zetten de puntjes op de i maar ik was wel erg geschrokken want dit gedrag had ik nog nooit meegemaakt,nou hebben wij de rangorde verhoudingen altijd goed aan gepakt dus niet op de bank als laatste naar binnen en noem het zo maar op,omdat wij 2 kleine kinderen hebben vindt ik dat erg belangrijk.
En kliekjes dat heeft onze hond nog nooit gekregen

We hopen dat het gauw opgelost is alhoewel hij daarna niets meer geflikt heeft.
Medische was er niets te vinden maar voor de zekerheid is er wel bloedgeprikt!!!
De dierenarts keek wel even raar van het versevlees(hij promoot hills brokken

Waarop wij zeiden nou luister wij zijn al overtuigd dus hij gaat echt niet meer op brokken,ik die hond nog nooit zo zien eten als met de bibbi en fytomix.
Groetjes Monique