Ik heb in de vakantie ook een beetje rodi gekocht en carnibest van Jeanne. Van rodi hebben ze wel erg veel nodig als ik zo de verpakking lees. hond van 15 kg 5 schijven per dag. Er zitten in zo'n hamburger idd 2 hele doperwten

. Ik heb 3 smaken gekocht die alle 3 een andere kleur hadden. lam en rijst, rund en rijst en nog een. De verschillende rodi's hebben verschillende kleuren. Het rood van de rodi is anders dan het rood van de carnibest. carnibest ruikt dan ook beter dan rodi. Van rodi gaan mijn honden winden laten. En poepen grote hopen. Angie die eerst niet dol op bibi en carnibest was, at de carnibest van Jeanne met veel smaak op. Avalon kreeg zelfs een grauw. (Bessy mocht wel mee eten van haar, lief he?). Vanavond krijgen ze weer energique, daar zijn ze ook nog steeds razend op. Ach ja wat maakt de kleur uit? Mijn honden niets hoor

. Rode drollen rollen lekker volgens Avalon en licht bruine drollen zijn niet te versmaden volgens Avalon. Zelf heeft ze nu zwarte drollen, daar is Angie dan weer wild op en een vers plasje van Avalon toe