Hallo,
Ik probeer mijn hond aan de groente en fruit te zetten maar het lukt niet. Gekookt wil ze nog wel iets nemen maar het blijft maar bij een hap. Niet gekookt werkt niet.
Ik geef de groente als eerste zodat ze nog niet vol zit maar ook die strategie werkt niet. Daar gaat mijn 'barfproject', want zo krijgt ze niet alles binnen.
Vlees vindt ze het einde alles gaat er rauw naar binnen, dus dat is geen probleem. Moet ik proberen bijv. de groente in de kip te stoppen, werkt dat, want ze is een meester in het uitzoeken en weggooien van wat ze niet lekker vindt.
Ik heb sinds kort ook een kat, die is al aan de kippenvleugel . Die moet volgens de holistische dierenartsen site ook wel groente lusten. Dat zijn toch echt vleeseters? nu is het zo dat mijn kat er ook nog niet aan wil. De bibi voer slaat hier ook niet aan. Na drie dagen proberen kon ik het weg gooien.
Hoe moet ik omgaan met dit gedrag ?
Want zo ging het ook met rodi, energique en ook duck en uiteraard al het brokvoer. Eerst eet ze het ( twee dagen en dan is het weer over) Het afwisselen wordt ik ook zat want ik zit dan met zoveel spul dat over blijft.
Groetjes van vanessa